kan verdoving kwaad?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door babywish84, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    hoi, ik heb even een vraag en weet niet goed aan wie ik hem moet stellen, maar misschien kan iemand van jullie me helpen..

wij zijn bezig om zwanger te worden, helaas nog steeds zonder resultaat..
    nu moet ik binnnekort mijn verstandskies eruit laten snijden bij de kaakchirurg.
    en rond die datum zou volgens de calculator ongeveer mijn innesteldag zijn.
    kan het kwaad dat ik een verdoving krijg? en de pijnstilling die ik daarna krijg/slik?

is het anders beter een maand veilige sex te hebben zodat ik zeker weet dat ik niet zwanger kan zijn op dat moment?
    dat zou ik namelijk best erg vinden aangezien mijn geduld al aardig op begint te raken..en we het zoooo graag willen!

alvast bedankt voor het advies! :)

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

je kunt die verdoving rustig krijgen, geen probleem.
    Probeer geduld te houden, het is helemaal niet raar dat je nog niet zwanger bent in 6 maanden!

Mirjam

3. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    dank voor je reactie, dat stelt me gerust!
    was al bang dat we het een maand moesten uitstellen! :)
    ik weet dat het niet zo gek is dat we nog niet zwanger zijn, maar aangezien mijn libido niet superhoog is, wordt het soms behoorlijk frusterend en wil ik niet dat het "moetjes" worden op uur en tijd..
    vindt het lastig om het "leuk" te houden zeg maar... :(

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

tja dat is een bekend fenomeen. Boek eens een weekendje weg rondom je eisprong ofzo! Succes!

Mirjam

Deel Deze Pagina