Misselijk?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Skatje, 16 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Soms heb ik 's nachts dat ik af en toe wakker word van een soort misselijk gevoel.

Het is een soort kramp/misselijkheid. Een beetje van allebei.

Ik trek dan mijn benen helemaal op tegen mijn buik en dan wacht ik tot het weggaat. Het duurt steeds ongeveer iets van een kwartier of half uur en dan gaat het weer over. Dit heb ik dan zo'n 2 of 3 keer per nacht.

Is dit wat er bedoeld wordt met 'ochtendmisselijkheid', of hebben jullie dat je gewoon constant misselijk bent? Dus niet met vlagen?

Overdag ben ik niet misselijk maar soms heb ik een beetje een weeïg gevoel in mijn buik.

2. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Ik ben niet echt misselijk. Ik voel me 's morgens niet helmaal mezelf, een beetje akelig. Als ik dan een kop thee drink en een beschuitje eet, is het over. De rest van de dag gaat het prima. Soms heb ik een hol gevoel in mijn maag en dan eet ik even wat, dan gaat het weer prima.
    's Nachts heb ik nergens last van.

3. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    Hoi, dat akelige gevoel heb ik ook, bij mij resulteerd het echter elke morgen in kokhalzen, een keer of drie zo ongeveer. Dan voel ik me op zich redelijk genoeg om een boterham te eten en gaat het aardig. Zodra ik op mn werk ben, uit mn auto stap, begint het weer maar dan voel ik me vooral erg misselijk. Hooguit een keer of twee kokhalzen. Vervolgens krijg ik honger rond half 10, eet een boterham en daarna is mn maag zelfs zo sterk dat ik er zelfs een kop koffie in krijg.

Helaas af en toe overdag (na de middag) ook een keer kokhalzen, maar lang niet zo erg als 's ochtends. En als het hier bij blijft, dan doe ik het ervoor! Ben sowieso blij met elke symtoom, als het mij maar aangeeft dat ik nog steeds zwanger ben! Gelukkig niet overgeven, maar slechts kokhalzen. Daar kan ik prima mee leven ;)

4. Mousie

Mousie Lid

4 nov 2008
    14
    0
    0
    Echte zwangerschapmisselijkheid zul je direct herkennen. Vaak heb je dan ook een braakneiging.

Dat je 's nachts misselijk bent kan misschien komen omdat je bloedsuikerspiegel ineens daalt? Probeer eens een suikerklontje naast je bed te leggen en dan innemen als je de misselijkheid voelt opkomen.

Succes!

5. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Hier ook telkens een leeg gevoel in mn maag en beetje misselijk en als ik dan wat eet zit ik heel snel weer vol en dan moet ik echt niet door eten want dan gaat t mis! haha
    Verder nog niet overgegen maar net op het randje!

6. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    Het blijft inderdaad steeds bij braakneigingen alhoewel dat misselijke gevoel me soms wel de neus uitkomt hoor. Doorgaans moet ik een keer of 3-4 kokhalzen en dan gaat het weer prima. Gelukkig niet overgeven, hopen dat het zo lbijft!

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hier ook bijde de hele dag met vlagen misselijk...
    En een leeg gevoel..dan eet ik een paar crackertjes met kaas en dan gaat het wel weer ff
    Maar als ik dan wat in het huishouden vezig ben...dan heb ik dat lege gevoel weer :(

Deel Deze Pagina