Hallo dames, Ik ben vandaag op de kop af 6 weken zwanger en ik pas al mijn oude broeken niet meer! Mijn onderbuik is hard en er zit al een soort van bobbel. Is dit normaal of kijk ik met andere ogen naar mijn buik dan normaal? Normaal gesproken behoor je toch pas iets te zien rond de 12e/13e week? Liefs Isa
Je baarmoeder kan het nog niet zijn, maar je darmen verplaatsen zich al dus wellicht is het dat. Dat kan.
Hoi Jannes, Dan neem ik aan dat dat het is. Mijn moeder had dit ook zo toen ze zwanger was van mij. Misschien omdat we allebei klein en tenger zijn dat het eerder zichtbaar is?
Ik moest zelf met 7weken positie broeken gaan dragen hoor, je baarmoeder zal het wel niet zijn. Maar je buik groeit in iid hard dan. Ik had met 34 weken een giga buik... EN dacht echt hoe kan hier uberhaupt nog wat ikn groeien. dat ding bleeeef groeien Zefs positiebroeken en positie kleding ging errug strak zitten
Hoi Verena, Het is dus nietzo heel vreemd dat dit bij mij zo is. Het zal vast wel zijn dat mijn darmen e.d. nu wat opgeschoven worden. Godzijdank zijn die wijde jurkjes, die alleen onder de borst strak zitten, in de mode. Scheelt een hoop knellende broeken! Liefs Isa
Hoi hoi, ier gaat het ongeveer net zo. Sinds de 7e week heb ik het liefst een rok of een legging aan met een lange trui erover. Lijkt wel altijd erg casual, maar zit wel heerlijk. Mijn eigen broeken passen sinds vorige week niet meer, dan gebruik ik een haarelastiekje Ben ook vrij tenger en klein, 1.67 en 57,5 kg, ik denk dat je er dan eerder last van hebt of zo. Maar is natuurlijk niet gezegd dat je met deze snelheid blijf groeien. denk ik maar zo.