Wie kan me vertellen welke test ik het beste kan gebruiken?? Wij zijn net begonnen en ik heb dus ook nog nooit een test gedaan. Op het forum lees ik vanalles over de verschillende testen maar ik kom er niet echt uit. Dus wie heeft een goede tip?? Gr Droom
ik heb er totaal 4 gebruikt nu,ik kon t zelf niet geloven vandaar. ik heb de clear bleu en de kruitvat test en 2 testen (cas) van de site gebruikt allemaal heel fijn! groetjes krulliewullie succes!
Hoi Droom, De testen die je bij drogist en apotheek koopt zijn prima testen maar zijn vaak wat duurder omdat er een merk op staat of omdat ze op een geavanceerde manier aangeven of je zwanger bent of niet. De testen die je bij ons in de winkel kunt kopen zijn van dezelfde kwaliteit, soms zelfs beter, alleen staat er geen merk op waardoor ze goedkoper zijn. Er zijn drie soorten: de midstream testen, de cassette testen en de strip testen. De midstream testen zijn onze duurste testen maar worden het meest gekocht. Kwalitatief zijn ze allemaal goed, het is maar net wat je zelf prettig vindt. De werking van alle testen is hetzelfde: ze geven aan of er hCG in je urine aanwezig is. Hoop dat je vraag zo een beetje beantwoord is. Groetjes, Lotte.
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga nog eens even goed kijken naar de testen van hier. Ik wil namelijk een keer uitproberen hoe het werkt voordat ik gestrest in de badkamer sta.. Gr Droom