Oei! Ik heb ook een keer op mijn NOD getest op niet zwanger...was ik het dus wel! Helaas maar eventjes... Dus jah...zolang er geen duiveltjes komen kun je idd echt gewoon wel zwanger zijn! Succes
Hoi hoi, Wel had al getest naar ook niet zwanger. Ben nog steeds niet ongesteld heb nog een klein beetje hoop. Ben sinds 2 dagen misselijk en rommelig gevoel in me buik. We testen volgende week nog een x als ik het niet ben. Der is nog hoop voor ons mieke hihi
Zeker moon! Helemaal gelijk in...gewoon in je achterhoofd houden: hoevaak komt het niet voor dat de eerste test negatief is? Spannend meiden!! Ik blijf meelezen! Liefs Ninetje
Ik kwam nog ffkes spieken! Ik ben al net zo ongeduldig als jullie zelf!! Nagelbijt-spanned!! Liefs, Ninetje
Haii.. wat lief zijn jullie allemaal! Spannend he.. nou het is nog steeds spannend! Nog steeds geen duivels dus.. helemaal niks te bekennen, ook met een "tampontest" niet! Snap er niks van.. dit is de 4e ronde en ij de vorige 3 kon ik de klok erop gelijk zetten! Heb een rommelige maag, af en toe steken in mijn buik, en af en toe lekker misselijk, maar ik ben het type dat niet kan spugen, bij mij komt alles er altijd aan de onderkant uit, dus zat vandaag 5 keer op de plee! hahaha Lekker fris verhaal, maar tis duidelijk dat mijn buikkie raar doet! OOOooo...en mijn borsten steken af en toe.......Maar laten we niet opd e zaken vooruit lopen, blijf erbij, alles kan je ook bij de duiveltjes hebben en misschien kotm het door de warmte... Zoals eerder gezegt, maandag test ik pas weer.. als de duivels er nog niet zijn! Moon, jij ook suc6! Samen wachten.. zijn w eniet zo alleen hahaha Zijn we hier gelukkig toch niet! kus miek
Nou mieke, dat klinkt toch echt als zwanger hoor. Spannend zeg. Veel succes met testen morgen. Ik zal voor je duimen. Liefs, Bibi
haha ja het klingt als zwanger, maar tot nu toe staat er toch echt steeds: niet zwanger! nu 2 keer sinds mijn NOD! En als ik het zo goed het gelezen zo overal op dit forum, zijn er deze maand/week wel meerdere die later ongie werden.. denk toch da het met de hitte te maken heeft.. en die diaree.. van de BBQ misschien??? hahahaha Ik wil gewoon niet hopen..word zo een teleurstelling anders!
Wij gaan morgen ochtend weer testen. Voel me helemaal niet zo fit. Ben telkens beetje misselijk, kan amper op m'n borsten liggen en word helemaal raar van dat vervelende gevoel in me buik. @mieke.. balen dat het weer nega was. Maar ja het kan altijd nog.. der zijn er zat die paar x nega testen en later toch zijn. Duim voor je meis. LIefs Simone
@miekie...Oeh spannend meis...het kan nog he...kop op! @moon...ik kon ook niet op mijn borsten liggen toen ik zwanger was... Nagel-bijt-spanned!!
ben ik weer! Nou volgens mij is het gebeurt.. sinds een uur of 2 hele zere buik.. echt ongie pijn! En had net heel licht bruine afscheiding.. dus ben bang dat het morgen door gezet is! Op naar de volgende ronde! Dan is het klussen midden in de vakantie, dus dan zijn we meestal goed gemuts en meer zin!!! Moon, weet jij al wat.. morgen testen.. spannend!!! kus miek
@miekie...jees balen zeg! Maar zolang er geen helder rood bloed te zien is is het geen menstruatie, Ik heb overigens nooit dat t moet doorzetten en dat ik dan eerst een beetje bruin vloed..ik ben klaboem knalrood en veel in 1 keer! @Moon...schiet eens op joh!! Ik zit mijn nagels te bijten hier!!
moohoonnnnnnnn Nondejuu jij houdt t wel spanned!! En bij jou miekie...is er al iets doorgezet?? Liefs,
Hoi Miekie Ben even een paar dagen weggeweest en wat een herkenbaar verhaal! Heb me ook niet kunnen inhouden! We moesten afgelopen weekend weg en dacht vrijdag ja.... als ik het ben dan wel zo leuk als we het al weten..... maar helaas! Vanochtend kon ik me ook weer niet bedwingen!! Mijn mannetje is vanmiddag vertrokken voor 2 weken voor zn werk en hij wilde het niet door de telefoon horen dus we dachten we proberen nog een testje vanochtend maar helaas..... weer nix!! Wat is dat toch hè met ons ongedurige vrouwtjes?! Als ik na mn NOD morgen niet ongi wordt wacht ik toch maar een paar dagen extra (als dat lukt........) Die bruine afscheiding hoeft niets te zeggen heb ik weleens gelezen! Als het niet doorzet kan het toch een ieniemieniemensje zijn hoor!! Zolang het er nog niet is gewoon blijven doorhopen en anders kop op en nog maar zon'n 2 weken tot de volgende klus periode!!
nou ben ik weer, bruine afscheiding is ook weer verdwenen! Snap er nu helemaal niks meer van! Vandaag hele dag een tampon ingehad en die is nog helemaal wit! (lekker smakelijk he!)GRrrrrrrrrr! Ik weet het gewoon niet, nega testen, geen ongie, een halve dag bruine afscheiding gehad en nu 4 dagen overtijd! Als dit vrijdag nog zo is, ga ik weer testen (week na NOD, en is die negatief dan ga ik naar de huisarts! De rest van de week wacht ik gewoon rustig af! Moon.. weet jij nu al iets!!!! Hoop duidelijker en beter nieuws dan ik! kus miek
Klote Mieke dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Maar ik blijf voor je duimen, totdat ik ander (hopelijk goed) nieuws krijg. Liefs Neia
Foei... Geen echte duidelijk dus nog voor jou miekie! Ondanks dat ik jullie meiden helemaal niet ken leef ik super met jullie mee! Met jullie allemaal hoor! Moon weet ook nog niks?? Misschien werkt moon wel...dat kan ook nog Ninetje...ik ben al ongeduldig voor jullie...wat zal datvoor mezelf zijn als ik overtijd raak?? Liefs,