kan wel janken!!(doe ik stiekum ook)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door miekie82, 18 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hallo allemaal,

Test van vandaag was negatief :(
    Moest vandaag naar de interniste en mocht me urine inleveren om in het ziekenhuis na te laten kijken.
    Kan morgen ochtend bellen voor de uitslag.
    Mocht het niet komen moet k volgende week naar de dokter.
    Ze had liever dat ik nog niet naar de fertiliteiten poli ga omdat we pas sinds april gestopt zijn.
    Dus zal het wel weer opgewekt worden.
    Verder zei ze dat omdat voor ik aan de pil ging niet stipt op tijd ongesteld was.. (1 week soms overtijd) dat het dan wat langer kan duren voor we zwanger worden.
    Dus morgen afw88 en is het niet zo dan op me duiveltjes.. en anders maar weer naar de dokter

2. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    jemig ook zo een onduidelijkheid Moon!
    Ik wordt er gek van...ik wil of zwanger, of ongesteld! Niet dit gedoe!
    Heb 3 cyclussen van precies 26 dagen gehad! en nu dit! kan niet tegen dat wachten en tegen die onduidelijkheid! Werd als kind al regelmatig ongesteld, en tijdens de pil slikken had ik vaak doorbraakbloedingen, mijn ongie wilde er altijd uit! En nu dit!

3. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    nou meiden.. hier is de bom gebarste vanmorgen! GRrrrr!! Het is anders dan normaal, maar ik weet gewoon zeker dat het door de warmte komt! Ik denk dat we dat allemaal wel eens gehad hebben!
    Op naar de volgende ronde, wel heb ik besloten om er veel minder mee bezig te zijn, ik heb geen zin in steeds dat gestress! Ik wordt ehlemaal gek die laatste week! We zien wel wat er komt en hopen dat het in 2006 nog ons gegund is! Ik ga mijn leven weer eventjes richten op mijn leven en niet alleen op het maken van een baby!

dikke kus miek

4. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Aahh balen Mieke :(
    Veel succes volgende ronde
    Dikke knuf
    Bibi

5. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Balen zeg Mieke,

veel succs in de volgende ronde en ik hoop dat het je gaat lukken om er minder mee bezig te zijn. (mij is dat iig nog niet gelukt :( )

6. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Balen miekie!! Verdikkeme!!

En moon...al wat meer bekend??

Liefs Ninetje

Deel Deze Pagina