Kan wel janken van die hormonen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wasrek, 24 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wasrek

Wasrek Actief lid

3 jun 2015
    454
    1
    0
    Letterlijk. Er hoeft maar iets kleins te gebeuren of ik begin te huilen. En als het eenmaal komt, dan blijft het komen de rest van de dag. Terwijl ik normaal echt nooit huil... Vreselijk die hormonen.
    Wat merken jullie van de hormonen, waarin herken je je zelf bijna niet meer terug nu je zwanger bent?

2. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Ja, dat heb ik ook. Wat ik ook heb, is dat als ik ergens kei hard om moet lachen, dat dat vanzelf overgaat in huilen!! Voel me dan ergens zó gelukkig! 😆 maar zo vreemd! 😂

3. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Poeh, waar moet ik beginnen!
    Het lijkt alsof ik alle standaard kwaaltjes heb. Ik ben moe, misselijk incl kotsen, hoofdpijn en ik jank om alles.
    Zwanger zijn is een stuk minder leuk dan ik dacht!
    Maar het is allemaal voor een goed doel!:D

4. Abbii

Abbii Actief lid

12 feb 2015
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Films!!! Bij echt alle films met ook maar een iniminie jankfactor lig ik al halverwege slobberend en snikkend op de bank ;). En dat terwijl ik nooit echt een grote jankerd ben :p

5. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Heel herkenbaar ik hoef maar iets zieligs of moois te zien en ik jank en niet gewoon huilen,nee the ugly-cry, waterfalls..

Schaam me dood ervoor, me moeder zegt al bij voorbaat ''o god ben je weer EMO?'' en ik huilde voordat ik zwanger was alleen bij zielige dingen zoals The Lionking, Hachiko of Benji vooral waar dieren in voorkomen dus...Nu huil ik al als ik een drama film zie met een bruiloft..ik hou niet eens van bruiloften wth is wrong with me? :p of de reportage zoals die van ingisteren op npo3 'Bully' nou dan kan je me weg dragen die arme jochies.

Ook heb ik weleens dat ik zo erg lach dat het overgaat in huilen en niet eens weet waarom...pfftttt

6. opnaarnr1

opnaarnr1 Actief lid

14 feb 2015
    127
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb ik ook... moet om alles huilen en ben ook nog eens supergemakkelijk geagiteerd... Ken ik helemaal niet van mezelf. Wordt er soms echt gek van. Gelukkig is manlief superschattig en lachen we er samen soms keihard om. Dat scheelt een hoop ;)

7. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    De ene week boos. Zo boos dat ik iedereen wel wat aan kan doen doe in de weg loopt :S (is niet leuk). Ik trek me dingen tien keer harder aan. Dan bedoel ik dingen uit de media waar ik eerder altijd heel nuchter over was. Ik mag geen nieuws meer kijken van me zelf want mij ieder dingetje denk ik moet mijn kind in deze wereld opgroeien? Ik richt me nu op leuke dingen.

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier ook hoor. Vooral als iemand iets zegt waar ik het absoluut niet mee eens ben. Geen idee waarom.
    Met films weinig last, maar ben echt enorm nuchter dus ik denk vaak 'ach, is allemaal nep'
    Behalve als er een serie of film op is waarbij een kind iets overkomt. Dan gaan de sluizen open :D

Maar ik heb het meeste last van mezelf. Als iets niet lukt kan ik gelijk beginnen te janken. Zo stom.

9. EsssieS

EsssieS Actief lid

1 mei 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    Afgelopen dinsdag reed ik in de auto op de afsluitdijk. Op de radio werd het nummer " my endless love" gedraaid. Ik moest keihard huilen met snikken enzo. Heb maar gauw mijn zonnebril opgezet.....terwijl het regende.

En laatst wilde ik tegen mijn vriend zeggen dat de lepelaars (trekvogel) al vertrokken waren. Dat we te laat waren om nog 1 keertje te gaan kijken. Moest ik ook vreselijk huilen omdat ik het zo jammer vond en nu weer moet wachten tot het voorjaar.

whats wrong with me???

10. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ken je de serie Sons of Anarchy? Wie zou om zo'n soort serie nu moeten huilen? Nou ik ben zo'n kip haha.
    Heb het ook als m'n vriend me uitlacht ofzo dan moet ik heel erg m'n best doen om m'n tranen tegen te houden :)

11. Elise1990

Elise1990 Actief lid

8 mei 2015
    185
    1
    16
    Vrouw
    Verzorgende ig
    Nieuwegein
    Heb er ook last van ..

Ik zal vooral dit nooit vergeten .. Bij mn eerste ..

Ik had net de test gedaan , en reed met de test onwijs op van de zenuwen naar mn moeder toe ! Loopt er serieus gewoon een eend doodleuk voor mn auto .. Ik kon niet meer stoppen want er zat een auto direct achter me !
    Die eend dus harstikke dood en plat .. :(
    Ik heb eerst bijna 1,5 uur nonstop gehuilt voordat ik weer woorden uit kon brengen , vreselijk was het!!!! Nadat het huilen eindelijk was gestopt mn moeder dus het goede nieuws verteld .. Toen begreep ze pas echt waarom ik nou zo overstuur was door die eend !

En verder kon en kan ik elke zwangerschap tot nu toe echt om het minste in janken uitbarsten.. Soms zelfs echt zonder reden!!

12. Wasrek

Wasrek Actief lid

3 jun 2015
    454
    1
    0
    Fijn dat jullie her herkennen. Ik vind het zo gênant soms! Heb inderdaad ook dat ik nogal boos kan reageren op iets heel onbenulligs. Weet zelf ook wel dat t door de hormonen komt, maar o wee als iemand dat durft te zeggen tegen mij!!!!

13. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Mijn beste vriendin huilt altijd bij elke beetje zielige film of serie, ik moest daar altijd om lachen... uhm.. nu heb ik het ook x100... the joke is on me!
    en net nog even een flink potje zitten huilen, om niets...echt niets.. zucht, hormonen! Maar ja achteraf lach ik even om mezelf en wrijf ik trots over mijn buik, daar doen we het voor zeg ik dan! ;)

Deel Deze Pagina