Wij hebben gisteren 2 Antilop kinderstoelen gekocht bij Ikea. Eentje voor mijn schoonouders en een voor onszelf. We hadden een paar maanden ook al een Antilop kinderstoel maar deze is stuk gegaan. Maar waar het om gaat is dat we thuis kwamen en bij zagen dat het blad (die je er los bij kunt kopen) een hele andere kleur wit is dan de stoel zelf. De stoel zelf is echt wit terwijl het blad meer creme is Ik (zeur als ik ben ) vind dit echt niet mooi maar we hebben het bonnetje niet bewaard Schoonmoeder heeft precies hetzelfde met de kinderstoel en zij dacht dat het misschien zo hoorde. Toch kan ik mij niet herinneren dat onze vorige Antilop stoel ook 2 verschillende kleuren wit had. Dus: Zijn er hier meer mensen met deze kinderstoel (vast wel) en hoe zijn de kleuren bij jullie?
Hier staat die stoel ook bij mijn ouders en mijn schoonouders, maar het blad is gewoon dezelfde kleur als de stoel. Heel apart dat dat bij jou niet zo is! Maar zouden ze daar moeilijk over doen, dat je het bonnetje niet meer hebt? Anders zou ik denk ik gewoon even terug gaan, is toch wel mooier als 't gewoon dezelfde kleur is.
wij hebben er 2, 1 wat oudere en 1 nieuwere. de oudere is meer creme wit, dus blad plus stoel. De nieuwere is witwit, blad en stoel. Ik denk dus dat je een oude partij mee hebt? ben je lid van ikeafamily, want dan heb je geen bonnetje nodig (mits je je pasje hebt gebruikt...) of heb je gepind, dat geldt ook.
Jep wel Ikea family maar helaas niet gebruikt. Mijn schoonmoeder heeft contant betaald omdat mijn vriend en ik onze portemonnee waren vergeten. Naja, opzich vind ik het niet erg om een nieuwe stoel te kopen (ze zijn namelijk hartstikke goedkoop) maar ik vind het gewoon gek dat er zo'n kleurverschil is.
Hier hebben we 3 antilops (bij ons en (schoon)ouders) maar geen kleurverschil. Als de Ikea dichtbij zit zou je het kunnen proberen te ruilen zonder bonnetje, daar doen ze mestal niet zo moeilijk over. Of eventjes de klantenservice bellen.
wij hebber er een stuk of 15 op mijn werk allemaal wit wit. Ik zou gewoon teruggaan ikea doet bij ons nooit zo moeilijk... succes