Hai hai, Ik heb vandaag voor de eerste keer clomid geslikt en ben weleens benieuwd naar jullie ervaringen?? En voor degene die met clomid zwanger zijn geworden in welke ronde? en hoevaak mag je zoiets slikken? ben wel benieuwd hoe het allemaal gaat nu want me cyclussen zijn nu vanaf aug 2010: 36,72,62,65 en 91 !! dagen. Graag hoor ik jullie ervaringen of voor de degene die ook net zijn begonnen voor eerste keer sluit je dan aan... Gr Debster
Hoi, Ik heb deze cyclus ook voor het eerst Clomid (50 mg) gebruikt. Ik ben op dag 8 en dag 10 (= vandaag) moeten gaan bloedprikken. Vandaag belde ik voor de uitslag en zeiden ze dat het niet goed was. De oestradiol waarde was < 0,18. Dat schijnt dus niet best te zijn. De waarde was aan het zakken, terwijl hij juist zou moeten stijgen. Morgen moet ik terugbellen om te horen hoe we verder gaan. Ik hoop dat ik iets van Provera of zo mag slikken, zodat mijn cyclus niet weer zo ellendig lang is. Zo te zien heb jij ook al ervaring met die vreselijk lange cyclussen :x . Ik heb trouwens van de Clomid zelf geen bijwerkingen of iets gehad. Veel succes en ik hou dit topic in de gaten!
Hoi, ik ben vorig jaar zwanger geworden met clomid. Was drie jaar geleden gestopt met de pil, na ongeveer een half jaar zwanger maar dat werd een MA. Daarna lang geduurd voordat cyclus weer wat op gang kwam, normaal werd het niet met een uitschieter van 10 weken vloeien. Uiteindelijk vorig jaar begin juli naar gyn. Kon meteen met de eerste kuur clomid beginnen, werd net een dag voor de afspraak ongesteld of wat daar bij mij voor door ging. Daarna drie keer echo gehad om ontwikkeling eicel te volgen met daaraan gekoppeld vrij-advies. Niet leuk zo'n verplicht nummer maar het was wel de eerste keer raak. Kon m'n oren ook niet geloven toen ik kon bellen voor uitslag bloedonderzoek, ging ervan uit dat het niet de eerste keer al goed zou gaan. Weinig last gehad van mogelijke bijwerkingen. Gyn had bij eerste afspraak aangegeven dat ik drie keer clomid in tabletvorm (50-100-150 mg) zou krijgen en daarna een aantal keer zou moeten spuiten. Daarna nog niet zwanger dan verder beleid afspreken, maar zo ver is het dus nooit gekomen. Hoop dat clomid voor jullie ook een kindje oplevert. Heel veel sterkte in ieder geval.
Oh dat is minder dat het niet zo goed was... Hoef jij niet voor een echo om te kijken hoe het eitje groeit? (als het al groeit) Ik heb idd ook heel erg lange cyclussen en ben dat nu wel een beetje beu!! Want nu precies 3 maanden geleden ongi geweest en nu pas weer. Ik zit vandaag op dag 4 en dus eerste pil van clomid 50 mg ingenomen. Ik moet volgende week woensdag terug komen om een echo te maken om te kijken of er iets groeit en of het goed groeit en het er niet te veel zijn... Mocht er niks gebeuren dan kunnen ze weer verder kijken wat er gaat gebeuren. Leuk dat je reageerde en hopelijk blijf je komen zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden...
Ik werd zondag toevallig ook ongi (na precies 3 maanden) en moest vandaag voor afspraak dus precies dag 4 en kon vandaag dus ook gelijk beginnen met die pillen. Ik moet dus zoals je hierboven al kon lezen volgende week voor de eerste echo voor een meting dus ben benieuwd... En jeetje dan had je wel geluk zeg de eerste keer gelijk raak! Hopelijk is dat bij mij ook haha heb echt geen zin in een hele mallen molen...en besef nu des te meer hoeveel geluk ik gehad heb met de zwangerschap van ons zoontje!! Heb jij iets gevoelt met die clomid slikken?? is misschien heel erg stom maar heb het idee dat ik iets voel rechts in me lies haha (net alsof er nu al iets aan het goeien is haha) Nou leuk dat je je ervaring wilde delen! dank je wel.
Hoi, Heb gisteren ook mijn eerste pilletje clomid genomen. Was voor de tweede maal naar de gyn geweest omdat ik altijd een 3tal weken bloedverlies had. Nu bleek uit de resultaten dat ik al bloed verloor vooraleer ik mijn eisprong had. Maar door het bloed wist ik nooit wanneer nu juist mijn eisprong was en konden we ook helemaal niet gericht klussen. Vandaar dat de gyn clomid heeft voorgeschreven. Ben benieuwd wat jullie ervaringen ermee zijn. Groetjes
Oh dat is weer een hele andere kant van de cyclus, idd erg verwarrend ook dat je dan niet weet wanneer je eisprong is... Wist niet dat clomid daar ook voor gebruikt werd, zo leer je nog eens wat haha. Succes en ben benieuwd hoe het verder gaat.
We stopten dus elke keer tevroeg, want dachten bloedverlies = menstruatie. Ben wel blij dat de gyn ons verder helpt en hopelijk kunnen we het met clomid een beetje regelen zodat het bloed uitblijft tot de menstruatie zelf .