Vandaag ben ik gestart met MVM voelt zo raar telkens in potjes plassen maar we doen het voor een doel dat andere stelletjes die nie goed zwanger kunnen worden mijn hormoontjes krijgen ofzoiets Zijn er meer mensen die hier aan mee doen ? ik heb 2 leuke cados gekregen een wikkeldoek voor de kleine en een hele leuke sleutelhanger omdat ik speciaal na het ophaal depo moet rijden is ongv 20 min met de bus al bijna een flesje vol
Hoi, ik heb wel mee gedaan, maar doe een eventueel volgende keer niet meer mee. Ik vertrouw MvM voor geen meter en hoor genoeg horrorverhalen over dat de urine ook voor veel andere (commerciële) doeleinden gebruikt wordt.
Ik doe voor de 7e keer mee! Ook vandaag begonnen en een mooie omslagdoek gekregen! Die 'horrorverhalen' zijn volgens mij een beetje overdreven
Die 'horrorverhalen' zijn echt onzin hoor. Ik ben onwijs blij dat je meedoet. Dankzij vrouwen die met mvm meedoen kon ik zwanger worden! En ik doe nu uiteraard zelf ook mee, sterker nog, mijn tijd zit er al bijna weer op
Mijn informatrice verzekerde mij dat dit zo goed als niet gebeurd. Als er een louche arts is die dit voorschrijft kunnen hun niks aan doen natuurlijk.. Het is zo'n kleine moeite en je helpt er vrouwen zo ontzettend mee. Ik doe de volgende keer gelijk weer mee.
ze mogten me eigenlijk nie meer mee laten doen wat gesjoemeld in het systeem nu mag ik nog 4 week mee doen en ik ben onwijs blij dat ik mensen mag en kan helpen Door mijn urine te doneren anders spoel ik het tog maar weg maar wel beetje apart moet er nog erg aan wennen om ipv de wc op een potje doet me denken aan kindertijd nie te letterlijk nemen maar komt bekant op het zelfde neer
en al zijn die wel waar ik weet nie beter of het is in goede handen ik heb ook een mooie omslag wikkeldoek gehad Wit met grijs randje erg zacht stof zooo cuteee zelfs ik zou daar lekker warm in liggen als ik klein was
oh wijfie tog wat een fijn nieuws zeg je maakt heel me dag goed ik had geluk dat ik zo vruchtbaar als de neten was 1 x bam raak vergeten rubbertje te gebruiken ik heb het een beetje uitgelegt maar nie alles somiige vonden me naief hier bij mij gebeurde het op een bizare manier mijn buren dat was haar ex en hij werd buiten gezet hij kreeg melding van mishandeling aloehwel ik dat nie geloof maar er werd politie gebelt hij zou nog in zijn oude huis zijn maar dah was nie het geval hij lag in mijn bed en ik kreeg last van paniek aanvallen en toen dook hij er boven op tja nie dat ik het erg vond want de paniek ging weg maar wel zwanger en hij is er vandoor gegaan met een ander terwijl ik me zo voor hem heb ingezet ja naief zoals vele hier wel zullen zeggen
Jeetje, petje af hoor. Met je flesjes in de bus! Ik heb ook meegedaan, maar ik moet er niet aan denken om hier ook nog mee te sjouwen in de bus haha. Echt top van je. Ik was het op een gegeven moment wel zat, maar de gedachte dat ik anderen hiermee kan helpen is een mooi gegeven.
Heel goed dat je mee doet! Van de HCG uit je urine wordt voor vrouwen in het IUI/IVF-ICSI traject Pregnyl gemaakt. Maandelijks moet een vrouw dan 1 spuit zetten, daarvoor moet 1 zwangere vrouw (naar ik gehoord heb) 5 weken plassen! Ikzelf heb twee keer de spuit gezet, dus ik heb mee gedaan. Het is een smerige boel maar echt wel voor een goed doel!!
Ik ben erg blij dat ik er anderen mee kan helpen. Dat er geld mee verdient wordt is me wel duidelijk en dat er artsen zijn die medicijnen voorschrijven voor een ander doel is me ook duidelijk. Toch vind ik het doel om anderen te helpen met zwanger worden belangrijk genoeg om toch iedere dag in het witte bekertje te plassen. Maar als het na morgen weer voorbij is vind ik dat ook niet erg
Ik doe ook mee. Op zich een kleine moeite al moet ik iedere keer flink kokhalzen bij het overschenken van de urine in de fles. Ik hoef de fles nu alleen al te zien en ik ga over m'n nek. Wat ik wel akelig vond is dat ik maar een hele lichte streep had op de test. De consulente zei dat ik daar niet van moest schrikken, want dat was de laatste tijd bij alle testen. Maar toch.
heey light plas eerst die witte kan eerst helemaal vol he dan hoef je nie zo vaak die dop er af halen en wat ook helpt is die fles zo ver mogelijk van je vandaan houden als je het overgiet ik heb er helemaal geen last van in de hoeveelste week van je zw ben je
Die 'horrorverhalen' zijn wel echt hoor. De Pregnyl die hier gefabriceerd wordt, wordt ook naar andere landen getransporteerd. Daar zijn ze een stuk makkelijker te krijgen en vervolgens worden ze dan weer naar Nederland vervoerd en hier illegaal verkocht, bijvoorbeeld aan vrouwen die ze willen gebruiken om af te vallen Gelukkig hebben wij Alberto Stegeman en zijn er sinds een tijdje weer een X aantal verkopers minder Nu kan MvM hier niets aan doen natuurlijk, zij zijn alleen degene die de vrouwen die willen plassen werven. Voor alle overige zaken moet je bij MSD / Merck zijn
Jep, doe ik. Eerst die kan volmaken en zoveel mogelijk aan manlief overlaten om het over te schudden. Alleen word ik dus ook misselijk van m'n eigen urine. Toch bedankt voor het meedenken! (Ben bijna 10wk zwanger) De consulente vroeg trouwens aan mij melding te maken mocht ik op een advertentie, forum o.i.d. stuiten waar ze het hormoon illegaal verkopen.
Ligthje nog 2 week dan zijn die hormoontjes wat minder dan doen geurtjes ook wat minder lets hope dat je r over paar week er vanaf bent XXX
Hier vroeg de consulente ook of ik het wilde melden als ik het ergens anders tegen kwam! Verder kreeg ik van haar de tip om van alle flessen even een half uurtje de dop er af te halen (eventueel door je man te laten doen) en deze even in een aparte kamer of, als dat kan, even buiten te zetten. Niet in de regen natuurlijk! Dan is de ergste geur eraf.
Wat betreft 'horrorverhalen', de consulente vertelde mij dat het restant van de stoffen uit de urine die niet gebruikt wordt in de medicatie ook weer verwerkt wordt, in dingen zoals kunstmest. Dus ja, er gebeurt meer mee dan je denkt