Kan wel janken!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Emmaatje, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Dat vind ik mooi gezegd! Absolute waarheid!

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dat vind ik ook mooi gezegd, stranger! Ik heb vannacht Siem moeten laten huilen omdat we echt niet meer wisten wat er nog aan de hand kon zijn. Alles was gecheckt en hij hield op als we er waren en begon weer als we weggingen.

Toen dus maar laten liggen, maar oh wat voelde dat rottig! Ik voelde me bijna schuldig, al weet ik dat dat ook geen zin heeft.

3. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    onze tweede moet bijna altijd even huilen als je hem voor de laatste keer naar bed brengt die avond (hoe die weet dat dat nou de laatste kee van die dag is hihih)
    eerst gingen we er naar toe en weer weg begon het weer
    en ga zo maar door
    maar laten we hem even huilen dan valt hij zo een keer in slaap en slaapt 12 uur achter elkaar dus hij zal het wel even nodig hebben om in slaap te komen

4. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    @ Natascha: het probleem is hier niet het inslapen. Als ik Daan rond 20.00 uur op bed breng, slaapt hij zonder mopperen snel in. Vervolgens slaapt hij tot ongeveer 23.00 uur en wordt vanaf dan bijna op het uur wakker!
    Vannacht heb ik hem niet laten huilen, maar elke keer direct getroost met speentje. Gevolg inderdaad bijna elk uur wakker...pffff...toch maar weer laten huilen?Was ook wel het plan, maar ik wilde zooooooo graag slapen!

5. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    pffff zwaar hoor
    en ze zijn nog zo jong ze kunnen ook nog niet zeggen wat er is

6. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Nee, precies...er breken wel 2 hoektandjes door, maar overdag lijkt hij daar ook geen last van te hebben. En als we hem snachts uit bed halen en even knuffelen, lacht hij ook direct! :-k Begin wel met mijn handen in mijn haar te zitten nu hoor...hoe zorg ik nu dat hij `s nachts wat meer uurtjes achter elkaar slaapt? :confused:

Nah ja, het is bijna weekend, mijn mannetje ook vrij, we zullen het es bekijken..Weet je, ik heb ook geen zin om het CB hierover te bellen, want ik weet toch al wat ze daar zeggen. Laat maar huilen, anders leert hij het nooit!
    :rolleyes:

7. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Agh meid dus je hebt weer opgelopen?Balen zeg....er is helaas geen kant en klare oplossing voor dit soort problemen en ook werkt het vaak niet over een nacht ijs,volhouden en blijven proberen dus......

8. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    het zouden evt best de tanden kunnen zijn. Vooral hoektanden kunnen veel pijn doen. Mijn eerste had overdag ook geen last, maar 's avonds wel en als ze aandacht krijgen "vergeten" ze de pijn een beetje zei het cb en daardoor kunnen ze weer lachen als je op hun kamer komt.

Ik heb Lucovit Dentalin tandvleesgel gebruikt toen van de reformwinkel (chamodent en dentinox hielpen niet bij hem) en toen was het huilen bij ons afgelopen bij de eerste

9. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    @ natascha ,tandvleesgel?en dat smeer je errop zeg maar?Want die chamodent druppels werken hier ook niet bijster goed......

10. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Chamodent werkt hier ook niet (meer), dus ik ben begonnen met de Dentinox...even afwachten wat dat doet!Hij heeft wel 2 a 3 écht vieze luiers op een dag, dus last heeft ie wel...
    Als de Dentinox ok niet werkt, zal ik jouw tip ophalen, thx!
    En nu maar hopen dat mijn draak snel weer draakje wordt ;)

11. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    ja die smeer je op de plek waar je denkt dat iets door komt
    ik gebruik het nog steeds bij mijn oudste bij de doorkomende kiezen

12. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Draakje slaapt trouwens al weer heerlijk vanaf 9.00 uur =D>

13. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    deze tandvleesgel heeft ook een gunstige invloed op de darmwerking en er zit kamille in wat rustgevend is

14. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    @ natascha bedankt voor de tip,ga het zeker proberen

@ emmaatje :whistle:

15. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Oke, dat klinkt wel veelbelovend...mocht het zo niet gaan, dan haal ik het op, hier in Emmen zit ook zo`n winkel...

@ Erlida: nu `s nachts nog! ;)

Deel Deze Pagina