Staat ons straks echt wat te wachten hier in Gelderland? Als ik de weerman moet geloven kunnen we ons schap zetten! Hoe is t bij jullie?
Ik kom net uit Gelderland bij mijn ouders vandaan en daar hebben we vanmiddag even flinke storm gehad.. Zit nu weer thuis in zuid limburg en hier begint het donker te worden dus het zal zo wel tekeer gaan denk ik..
Die van vanmiddag idd ook meegemaakt! Die van vanavond worden vervelender begreep ik! Ah wachten t wel af!
Spannend voor de Pinkpop-gangers dan! Ziet er donker ukt daar in Limburg, mijn zusje appte me ook net foto... Woooooow.... Zwarte lucht!
Hier in rotterdam heb ik misschien 10 regendruppeltjes gezien, verder is het gewoon droog een stikbenauwd. Van mij mag het wel ff regenen, koelt het lekker af.
Hier in Zeeland code oranje,na een paar kleine buitjes is het nu droog. Wel bewolkt maar lijkt er ook op dat de zon wil doorbreken.
Ik hou mijn hart vast voor Pinkpop. Maar wat er nu over Nederland trekt is niet 'alles' hoor dames. Er komt nog meer shit vanuit Frankrijk aan.
In noord Holland begint het nu lichtjes te regenen, haha. Nog niets ernstigs aan de hand, maar we vallen ook niet in het gevaren gebied.
Hier onder eindhoven regent het nauwelijks, maar onweert het wel. Ben benieuwd of het deze keer wel echt te keer gaat of dat ook dit weer overwaait... Laten we hopen het laatste 😁
Ben benieuwd of het noodweer echt komt...hier hebben ze ook heel wat voorspeld..het moet natuurlijk niet gevaarlijk gaan worden maar ik vind het wel gezellig. Wijntje erbij en naar buiten kijken
Hier wel wat wolkjes, maar nog geen noodweer. En vanmiddag ef donker en een fikse bui. Zitten hier in midden - gelderland.