Hoe laat begint in de ochtend voor jullie baby de dag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dora, 29 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora

    Dora Bekend lid

    25 apr 2006
    762
    0
    0
    Als Finn elke morgen om en nabij de 06:30 uur wakker wordt.. wil dit zeggen dat voor hem de dag begint? of kunnen wij dit zien als nog een keer in stilte voeden en weer te slapen leggen tot zo rond 09:00 uur...

    Hij is dit stuk nm lastiger in slaap te krijgen en ik denk steeds.. voor hem is dit gewoon het begin van de dag? maarja eruit na zo'n vaak doorbroken nacht is voor mij niet al te ideaal ;) :cry: , want ik zou nog wel heel even al is het maar een uurtje nog even liggen om de zware dag weer door te komen...

    hoe gaan jullie hiermee om?

    x
    Dora
     
  2. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Wij beginnen de dag om 8.00 uur. Die kleine meid krijgt 's avonds om 21.30 / 22.00 uur de laatste voeding en ik maar haar 's ochtends om 7.30 / 8.00 uur wakker voor de eerste.
     
  3. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Toen Lynn zo oud was als jouw kindje, legde ik haar na de 1e voeding weer terug en sliep ze tot 09.00 a 10.00 uur.

    Pas later hield ik haar na de 1e voeding op.

    Het is maar net wat je kindje aangeeft. Lynn sliep met gemak weer verder.
     
  4. vanesje

    vanesje Fanatiek lid

    17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Olivier is nu 3 maanden maar sinds zijn geboorte leg ik hem altijd terug na de eerste ochtendfles (ergens tussen 6 en 7) omdat hij dit weet en kent slaapt hij rustig en zonder gejammer door tot ergens tussen 8 en 10. Hierna neem ik hem mee naar beneden en begint zijn dag.


    Het is denk ik echt wat ze gewend zijn. Hij weet niet beter.
     
  5. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Voor Yildiz begon haar dag pas om half 11 / 11 uur met de leeftijd die je zoontje nu heeft.
    Ze kwam rond 6 uur meestal voor een voeding en dan viel ze in slaap aan de borst.
    Ik zou hem nu zeker al laten wennen met het terug in slaap komen zo vroeg.
    Gewoon terug leggen en dan weet hij het op een gegeven moment wel.
     
  6. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik leg Bram ook altijd terug in zijn bedje rond die tijd.

    Ik ga er dan zelf een half uurtje voordat hij daarna weer wakker wordt (tja.. dat gok ik altijd maar een beetje) uit, zodat ik op m'n gemak kan douchen en ontbijten. Rond een uur of 9 wordt hij dan weer wakker en kan ik met hem aan de slag, badje, voeding etc.

    Dit werkt prima bij mij.
     
  7. jantina

    jantina Fanatiek lid

    13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Hier begint de ochtend rond half 8 /8 uur
    dan word ze wakker aankleden en naar beneden...
    flesje drinken en even lekker in de box...
    naar een uurtje of 1.5 gaat ze weer naar bed en slaapt ze gemiddeld 2 uur
     
  8. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Hier staat mijn dochter om 7uur voor m'n neus (ze kan tegenwoordig uit bed klimmen en de deur zelf open maken). Dus hoe laat 't kleine manneke wakker wordt heb ik helemaal niks mee te maken! Maar hij wil ook wel om 7uur z'n fles!

    Je kunt toch ook tussen de middag een tukje doen samen met je kindje? Dat doe ik namelijk wel. Dochterlief slaapt nog tussen 12uur en 14uur en ik ga lekker mee! Anders trek ik 't ook niet hoor
     
  9. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Na de eerste voeding (dat verschilt nogal tussen half 6 en 7 uur) gaat Anouk terug naar bed. Als ze vroeg komt ga ikzelf ook nog even liggen, als ze om 7 uur komt dan sta ik ook gelijk op.
    Na de 2e voeding gaat ze vaak ook nog even naar bed, soms blijft ze dan wakker en laat ik haar in de box liggen. Dus rond 12:00 begint haar dag meestal pas echt. Maar dit is nu vakantietijd, dus na de vakantie van mn vriend zal het schema er denk ik echt anders uit gaan zien.

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  10. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hier is alles tot 7.00 nacht en dan ben ik niet gezellig oid. Alles wat na 7u wakker wordt mag naar beneden als het wakker is, mn zoon wordt een enkele keer wakker voor 7.00 en dan leg ik hem idd gewoon terug in bed.
     
  11. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    mijn dochtertje is altijd rond 7 uur wakker.
    Na de 1e voeding ligt ze gezellig bij ons in bed zo ong 45 minuten. daarna leg ik hhar weer in bed en slaapt ze nog even. ze slaapt nu niet altijd meer, maar dat zien we gewoon per dag.
     
  12. MarieLize

    MarieLize Actief lid

    16 jul 2006
    431
    0
    0
    Ze wordt bijna altijd rond half 8/8 uur wakker en dan is het dag. Mocht ze toch nog eens een keer vroeger komen, dan geldt hier, net als bij Zeeuwsmeisje de regel dat het vanaf 7 uur ochtend is.
     
  13. bobbelientje

    bobbelientje Actief lid

    2 nov 2006
    320
    0
    0
    Noord-Holland
    Tussen 6 en 7 uur.
     
  14. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Sinds 2 dagen begint de ochtend om 7 uur en om 8 uur gaat ze weer slapen tot 10-11 uur.
     
  15. Pinda

    Pinda Actief lid

    27 jul 2006
    477
    0
    0
    Tussen 7 en 8 eerste voeding. Daarna weer naar bed en slapen tot 12 uur. Maar hij is dan wel bijna de hele dag wakker en wil ook niet meer in zijn bed liggen :(
    Heb al geprobeerd om hem 's ochtends wakker te houden, maar dan wil hij overdag ook niet slapen. Hij ligt soms nog wel op bed overdag maar is dan alleen maar aan het spelen tot hij zijn volgende fles krijgt. Ritme is dus ver te zoeken!
     
  16. Niet meer actief

    danisha krijgt laatste fles om 19.30 en wordt sóchtends meestal rond 08.00 wakker en ga er dan ook met haar af.
     
  17. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    hier krijgt ze rond 8 uur haar fles en gaat dan weer slapen tot 10 uur (soms langer). Als ik nog moe ben (en uiteraard niet hoef te werken) kruip ik er ook weer in en anders sta ik op en gebruik ik die tijd om rustig te ontbijten, douchen, huishoudelijke dingetjes etc.
    Wat eerder gezegd werd, wij doen het zo vanaf het begin dus ze weet niet beter. Gaat -op de uitzonderingen na- weer lekker slapen.
    Succes
     
  18. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    LIeve wordt wakker rond 08.00uur en krijgt dan een papfles en wilt daarna altijd nog slapen.
    Ik ga er dan vaak wel uit(soms kruip ik ook ff terug haha) en dan wordt ze weer wakker om 09.30uur meestal.
    Hier begint vaak de dag om 08.00uur,soms vroeger,soms later.
     
  19. Ramoontje

    Ramoontje VIP lid

    28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Rick wordt de 1e keer zo rond 6 uur wakker (vannacht zelfs rond 04.45 uur, maar met hulp van zijn speentje heeft hij nog even lekker doorgeslapen).
    Daarna staan we op, gaan ontbijten en spelen en dan rond 10.30 uur weer slapen (tot ergens tussen 12.00 en 13.00 uur).

    Voor ons begint de dag dus vroeg......
     
  20. melle

    melle Bekend lid

    31 mei 2006
    921
    1
    0
    Voor Ilya begint de dag rond 06.30 / 07.00 en dan wil hij ook echt niet meer slapen. Dus hij krijgt dan zn fles en daarna lekker spelen en mama gaat dan ook ontbijten en nog ff rustig wakker worden :) Zo rond 08.30 / 09.00 gaat hij weer naar bed voor een uur of 2
     

Deel Deze Pagina