kan ze dit doen?

Discussie in 'Samengesteld gezin' gestart door elsie22, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Alles is wel al gezegd...kun je hem dit topic niet laten lezen??

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ja kan ik doen:)

3. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    En? Heeft het al succes? :)

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ach mevrouw is nu weer "normaal" dus dan wacht ie er weer mee helaas.... maar goed we schrijven nu wel alles wat er gebeurd op.

5. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Naja dat is dan iig iets :)

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ja precies. voor nu is het nog steeds rustig van die kant dus dat is wel fijn. meisje komt volgend weekend.

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Juist nu het rustig is zou je vriend eigenlijk moeten proberen een en ander op papier te krijgen. Dat is makkelijker en dan kan zijn dochter ook minder als speelbal worden gebruikt.

Mijn stiefdochter (inmiddels 23 en zelf al mama) heeft ook zo haar momenten gehad op die leeftijd. Enerzijds was ze half hysterisch de eerste avond van verlatingsangst naar papa toe... en dan was ze dus gewoon thuis bij haar papa. Die moest dan echt bij haar blijven totdat ze sliep. Tot aan op zondagmiddag hysterisch en paniekerig omdat opa en oma haar zouden ophalen, om haar naar haar moeder te gaan brengen.

Gelukkig was er hier een ex in het spel die goed meedacht en ook flexibel was. Wanneer ze eerder vrij had van school, bijv ivm studiedag, dan kon ze ook al op donderdag worden opgehaald wanneer stiefje dat wilde. De vakanties werden grotendeels bij ons doorgebracht, kerst en zomer werden verdeeld.

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

dat zou ik idd ok wel willen maarja vriend moet dit regelen natuurlijk. ik hoop dat het helpt dat we nu alles op schrijven, dan hebben we iniedergeval iets mocht er wel ooit een rechtzaak komen.

9. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Els meis ik wist helemaal niet dat dit ter sprake was bij jullie!

Ik denk dat je vriendlief duidelijk moet maken dat een omgangsregeling op papier toch echt het beste is voor beide partijen.

Je kan altijd zelf op onderzoek uitgaan :cool: En dan als je de informatie hebt dan stop je het onder zijn neus :)

Als er wat is gooi het er uit he! Desnoods op ons forumpje ;)

xxx

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

oh die ex van hem grrrr kan dr wel schieten:) maarja dat doen we niet, probeer gewoon normaal te doen en vriend ook. maar het is weleens heftig en het zorgt bij ons soms ook wel voor spanningen en ruzie's:( al praten we het altijd weer uit.

Deel Deze Pagina