Kan ze niet tegen banaan?

Discussie in 'Voeding' gestart door brownielover, 22 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.162
    3.041
    113
    Nederland
    Hai!

Mijn dochter heeft net dr 1e hapjes banaan gehad (potje) nadat groenten goed gingen. Ze heeft altijd om de 4 dagen n poepluier waarvan gister de laatste.

Echter, na haar hapjes banaan heeft ze binnen 10 min. dr broek plus badje vol gepoept! Ook boerde ze steeds wat op leek het en had ze de hik.

Kan ze nu niet tegen banaan? Wou t morgen nog is proberen..

En mag ze dit nou nooit meer hebben anders?
    Iemand tips?

Vast bedankt..!

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Kan zijn dat ze er niet tegen kan. Hoeft niet perse banaan te zijn, in die potjes zitten allerlei hulpstoffen.

Zou rest van potje niet meer geven en over een week of wat gewwon verse banaan proberen. Veel lekkerder en zuiverder.

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.162
    3.041
    113
    Nederland
    Dankje, gaan t volgende week vers proberen.:)

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Kan inderdaad toeval zijn, kan ook aan alle toevoegingen in een potje liggen. Met vers weet je het inderdaad zeker, rijpe banaan begint net bruine puntjes te krijgen.

5. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.062
    2.557
    113
    Limburg
    Gewoon eens vers proberen, misschien dat ze inderdaad niet tegen de toevoegingen kan. Smaak is ook nog eens veel beter dan zo'n potje ;) (maar ieder zijn eigen keus natuurlijk)

Hier een manneke wat ook niet tegen potjesvoedsel kan. Hij heeft het wel eens gegeten en vindt het ook wel lekker, maar uiteindelijk komt het er net zo hard weer uit.

6. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Hier heb ik er 1 die niet tegen banaan kan en het maakt niet uit hoe ik het geef. Alleen gaat ze er niet enorm van poepen, maar raakt er ontzettend verstopt van

(overigens weigert ze hier potjes voedsel te eten..)

7. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier hebben wij het vermoeden dat zoon van verse banaan enorm aan de schijterij gaat. Heb al vaak gedacht dat dat niet kon, omdat je vaak alleen over verstopping hoort. Maar na vandeweek weer tot halverwege zijn rug onder depoep te hebben gezeten, ga ik het toch even in de gaten houden.

Dus ja, wellicht kan je kndje er niet tegen ;)

8. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Kan hoor met banaan, bij de een stopt het en bij de ander laxeert het.

9. MamavanSa

MamavanSa Lid

18 dec 2012
    59
    0
    6
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje kan ook niet tegen banaan, hij gaat ervan overgeven en enorm poepen!

10. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.162
    3.041
    113
    Nederland
    Ik ga vanavond boodschappen doen en zal eens een verse meenemen. Kijken hoe dat gaat idd. Ik dacht ook dat het verstopte, maar hoeft dus niet.. Apart haha:p Wil sowieso alles vers maken zodrs ze het een beetje onder de knie heeft. Gezonder en goedkoper! Maar maak eerst mn kleine vooraad potjes op:D

Deel Deze Pagina