Groeispurt buik met 19 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Claudia88, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Nounou... Zei ik vorige week nog stellig dat ik zo'n bescheiden buikje had voor 18 weken.. Inmiddels bijna 19 weken en heb echt het idee dat mijn buik een groeispurt doormaakt :$ Hij groeit momenteel echt als kool:D Hij komt nu ook echt 'omhoog'. Volgens mij is hij nog steeds vrij bescheiden voor 19 weken... Maargoed.. Ben trouwens ook binnen een week tijd 0,8 kilo aangekomen pfoee..

Voor wie is dit herkenbaar? Kwam het bij jou pas later of misschien al wel eerder?

Ben benieuwd :p

Zal eens kijken of ik vanavond een foto kan plaatsen met het verschil ;)

2. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Ik had de spurt pas iets later, mijn buik was ook flink gegroeid in 2 weken tijd heb daar ook wel last van gehad.
    Had een trekkerig spierpijn gevoel onder in mijn buik, bij het meten bleek mijn baarmoeder 5cm langer te zijn als 2 weken ervoor, terwijl een groei van 2cm normaal was geweest.

Ben je toevallig ook veel misselijk geweest of heb je veel gespuugd? Wat ik om me heen zo hoor is dat het daardoor dan ook ineens hard kan groeien.

3. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    ja, kom maar op met die foto's haha, ik ben benieuwd naar jouw buik. Ik zit nu op 19 + 2 en heb het idee dat ik stil sta qua groei. :)

4. minimaus

minimaus Lid

18 feb 2014
    64
    0
    0
    NULL
    leeuwarden
    ik ben in het begin heel erg gegroeit , toen stond het even stil en nu heb ik het gevoel alsof ik elke dag dikker wordt hihi ...
    viel eerst ook alleen maar af maar ben nu in 3,5 week tijd 3,5 kilo aangekomen (moest van ver komen )

5. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Haha vanavond zal ik even een foto maken van nu ;)

Dit is de foto van vorige week met 18 weken! Komt het een beetje overeen of loop ik echt te 'zeuren' om niks :p

Bijgevoegde bestanden:

6. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Wel veel misselijk, maar niet heel veel overgegeven gelukkig.. Zou het daardoor ook kunnen komen joh? Dat wist ik niet :)

Zo 5 cm in 2 weken tijd is wel flink!!

Deel Deze Pagina