Zijn er hier papa's en mama's die met hun kindje(s) naar het Studio100 Zomerfestival gaan, in Ahoy? Ik kan kaartjes overnemen van iemand, voor de eerste rang rij 14. Nu vraag ik me af of je dan wel wat ziet .. Dochter is 2,5 jaar en groot Studio100 fan. Mogen kids op stoelen staan of hoe gaat zoiets
Ik ga nu met de jongste. Kinderen mogen gaan staan waar ze willen, ook voor bij het podium en eventueel op stoelen.
Je hebt in heel ahoy prima zicht. En ze hoeven inderdaad niet perse te blijven zitten. Bij ons zaten vooral de ouders en de kinderen waren druk met dansen en zingen Maar vanaf de eerste rang kun je niet naar het podium lopen... Ook helemaal niet nodig. En wij vonden het niet zo nodig om op de stoelen te gaan staan ivm naar beneden vallen Ze heeft gewoon lekker tussen de stoelen gedanst en op het plateau in de trap waar we vlakbij zaten.
Ben er vorig jaar geweest, maar vond het persoonlijk enorm tegenvallen...mijn zoontje viel ervan in slaap haha...Desondanks heel veel plezier!!!
Het is nog niet uitverkocht las ik! Wij gaan de 22e om half 2! Eerste rang, rij 14. Iedereen die gaat veel plezier en misschien tot daar