hallo allemaal ... wat denken jullie ervan ? ik denk dat t harstike nep is en oorgestoken kaart is .... smorgens om 7 uur al 467 stemmen hebben vind ik knap hoor ..en totaal al over de 2000 heb ook ff een mail daar heen gedaan niemand heeft zoveel vrienden en kenissen toch ?
idd...kan ik met mijn 5 stemmen niet tegenop....mijn eigen stemmen hahaha...en van enkele vrienden.(mensen vinden de site te moeilijk...want mailen en dan pas stemmen.......) Hebben ze geen zin in....maar als je 500 man heb die iedere dag stemmen....dan zou je aan de 2000 kunnen komne....lijkt me beeetje onmogelijk idd.
jah ik heb 20 stemmen . heb iedreen een mail gestuurd uit mijn hyves lijst en hotmail . er zijn dus wel mensen die iedere dag voor ons stemmen maar wel maa 5 ofzo ...... ik vind t maar een kut actie hoor sorry
Dat is meestal zo met dat soort wedstrijden. Daarom doe ik al helemaal geen moeite om er aan mee te doen. Maar leuk en eerlijk is het niet nee...
Kun je eigenlijk ook met 1 ip-adres 1x per dag stemmen? Want het kan anders natuurlijk ook nog zo zijn dat 1 iemand met heel veel soorten aangemaakte emailadressen stemt. En als zo'n persoon dan doormailt aan heel veel mensen of ze met al hun emailadressen willen stemmen, dan tikt dat wel aan natuurlijk.... Maar leuk is het niet en heel oneerlijk.
ja zat net es even bij t grote stem topic te kijken of daar ook iets overgezet werd maar ik zie wel dat daar mensen dus 50 mail adressen aan maken ...
Je hebt zelfs programma's om met 1 emailadres heel veel mailtjes tegelijk te versturen naar hetzelfde adres. Ik neem aan dat zo'n site als blijste baby van nederland daar niet echt op rekent, en je op die manier ook in 1 keer 20 stemmen uit kunt brengen ofzo... (is niet bewezen hoor, maar denk ik zo) Mensen gaan vaak heel ver om hun kindje zoveel mogelijk stemmen te laten krijgen, maar eerlijk gaat het er in de meeste gevallen nooit aan toe.
Had hierover al 2x naar ze gemaild, kreeg een standaardmailtje terug die mijn vraag totaal niet beantwoorde.. heb hetzelfde mailtje daarna voor de 3e x verstuurd, nu wachten op echt antwoord.. Er schijnt zoveel te worden valsgespeeld in de top 25..
Ik heb ook wel eens meegedaan aan zo'n wedstrijd en het is dus idd zo dat mensen super veel hotmailaccounts aanmaken en dan stemmen. Als meerdere mensen in je omgeving dit doen en dan vervolgens iedere dag stemmen dan kom je dus wel aan die stemmen. Vraag mij af of de prijs opweegt tegen de tijd die je hieraan moet besteden, maar goed dat is een afweging die ieder voor zich moet maken
Daarom doe ik niet mee aan zulke dingen. Ik hoef door zijn wedstrijd niet te bewijzen dat mijn baby de blijste is ofzo iets. Dat is ze voor mij sowieso al. Heel vaak zijn zulke grote wedstrijden doorgestoken kaart.
Ik doe daar ook niet aan mee hoor, ze kunnen het beter de 'fanatiekste moeder' noemen i.p.v. de blijste baby.
En daarbij idd, als iemand al die e-mailaccounts aanmaakt, is allesbehalve eerlijk. Op de site van Pampers staat 1x per dag per e-mailadres/IP-adres. Ze zullen het vast wel controleren mag ik hopen, hebben ze er wel heel veel nawerk van. Dat ze zoiets dan niet fraudegevoelig kunnen maken he.. of echt 1x per dag per IP-adres op een baby stemmen. Hoewel het schijnt dat er ook progjes zijn waarbij je zelf meerdere IP-adressen aan kunt maken.. *zucht* Ben in elk geval allang blij dat ik op een eerlijke manier aan mijn 3e plek ben gekomen in de PAParazzi-actie, denk dat ik door het gevalsspeel van mededeelnemers bij Pampers niet in de top 25 kom..
nou de prijs weegt er wel tegen op , maar op een of andere manier heb ik er geen tijd voor om dat te gaan doen hihi ik vraag me af wat voor huishouden die mensen dan hebben om tig mail adressen te maken en te stemmen . zullen vast niet poetsen , wassen en quality time hebben met de kids . dat die kinderen nog lachen op foto's
ik deed toen mee aan zo'n wedstrijd dat je een gratis fotoshoot kon winnen. Je kon toen ook sms-en, wat dus heel veel mensen deden, volgens mij kan je dan beter die fotoshoot zelf betalen
Inderdaad meiden heb ook zo mijn twijfels over deze wedstrijd. Dat i=het doorgestoken kaart is zou mij dan ook niks verbazen!
ja het lijkt mij ook doorgestoken kaart... 2000 stemmen kun je niet eerlijk hebben gekregen in zo'n korte tijd.. k heb eerder wel meegedaan met een wedstrijd, van olvarit, mijn eerste hapje (ofzoiets?).. daar kon je maar 1x per ip adres stemmen, en ben ik 2e geworden.. dat was tenminste wel eerlijk..
2 vriendinnen van mij doen er ook aan mee en bij hun lukt het niet eens om te stemmen, de site lag er constant uit of de stemmen werden niet meegeteld. Er kloppen dus wel meer dingen niet aan die wedstrijd.
Ik denk ook dat het allemaal doorgestoken kaart is. Keek vanmorgen en om 08.00 uur en dat had iemand inderdaad al 400 zoveel stemmen. Beetje jammer dat mensen zo oneerlijk kunnen zijn om maar iets te kunnen winnen. Vraag me af of ze dat zo ook aan hun kinderen meegeven....