als je 3 pakken bambix pap koopt, kassabon bewaart, streepjescodes invult, krijg je een leuk ´ik ben berelief´ t-shirtje. check de website even voor de voorwaarden.
Ik wist het helemaal niet! He bah. Heb ik net vandaag ''2'' pakken gekocht. Te weinig dus. Maar dat geeft niet dan ga ik volgende week gewoon even 3 pakken erbij halen! Komen wel op haha. Bedankt voor de tip!
Ik ook niet, maar omdat ik me geregistreerd had van de week, heb ik wel 2 kaarten voor de huishoudbeurs gewonnen!!
ik heb ook 2kaarten gewonnen via de site maar kan zelf niet gaan helaas dus bij deze,als iemand nog kaarten zoekt en ook ik heb nog geen shirtje binnen
ik zoek er nog! PS. Ook met 2 pakken kun je het shirtje bestellen. Zelfs met 1 pak kan het. Gewoon 3 x dezelfde code gebruiken! de barcode is hetzelfde per product. Alle avondpapjes van dezelfde hebben bv dezelfde code. gewoon knippen en plakken dus Kassabon heb je verder ook niet nodig.
iemand al binnen? ik had hem 3feb aangevraagd. inmiddels wel een cd gekregen die je kreeg bij aanmelding voor de site (wat moest voor aanvraag tshirt).
ik heb nog geen shirtje binnen ook geen cd gehad je aanmelden hoefde niet dacht ik je hoefde alleen te klikken op berelief shirtje bambix en codes in te typen
als iemand dan even de barcode hier plaatst kan iedereen het bestellen toch.....? of bergijp ik de eerdere berichten verkeerd :S