De advocaat heeft hem benaderd. Denk dus toch dat hij er wel iets in ziet. Als ze verliezen doet hij het voor niets en als ze winnen krijgt hij 10%.
Ze zouden hem gewoon moeten aanbieden dat hij het spel nog een keer speelt. Met alle gevolgen van dien Dus hij kan de 5 miljoen mee naar huis nemen, of 100 euro. Wel zo eerlijk.
Als ik van 125.000 5.000.000 kan maken dan zou ik dat ZEKER doen. En ik vind wel dat hij een schrikreactie had! Zoiezo gunde ik hem een hoog bedrag net gescheiden enz enz. Maar al was die al stinkend rijk.. niet geschoten is altijd mis!
Regels zijn toch regels? Druk je op de knop dan heb je een deal en doe je het kastje dicht dan speel je door... Simpeler kan toch niet? Ik begrijp wel dat je door de zenuwen verkeerd kán drukken, maar ja dan heb je pech en moet je niet zo kinderachtig doen. Wees blij met wat je hebt, velen zijn jaloers op hem met zo'n geldbedrag lijkt me.. Volgend seizoen denkt een kandidaat ook van nou ik druk nu wel op de knop, doe net of het per ongeluk ging en als in mijn koffer veel meer zat begin ik wel een rechtszaak en krijg ik alsnog veel meer. Nee dan is het effect van het spel weg. Dit is hoe ik er over denk En dan heb je straks als hij (wat voor mij onbegrijpelijk zou zijn) gelijk krijgt ook nog de thuiswinnaar, die moet dan wel hetzelfde krijgen als deze vent. Maar ik mag toch hopen dat hij geen gelijk krijgt!