Onze eerste zoon heet Willem en zijn nu op zoek naar een naam voor de tweede. We weten niet wat het wordt. Voor een jongen hadden we Guus als optie. Voor een meisje Ninthe. Nederlandse namen die je niet heel vaak hoort, maar ook niet te apart zijn. Hebben jullie misschien nog ideeën? Alvast bedankt voor het meedenken!
Willem en Ties Willem en Lenthe/Nienke Ninthe vind ik ook een mooie naam. Guus is wat minder mijn smaak! Succes met je keuze.
Guus en Ninthe vind ik erg leuk! Bram Teun Ties Thijs Bas Joep Sjoerd Tijn Loek Cato Fien Pien Mare Floor(tje) Jetske Imke Laure Emma Janne Lotte Jolijn Benthe Fenne
Bedankt voor het meedenken! Roel vind ik ook erg leuk, zetten we erbij! De rest zitten wel een paar leuke bij, alleen toch veel te normale die hier veel gehoord worden. En Nienke is ook leuk, alleen heet zelf zo, dus niet heel handig
Ninthe is mooi! Optie zou ook kunnen zijn Yinthe of Yentl. Guus vind ik niets. Willem en Jop? Willem en Jip?
Willem en Guusje Willem en Femke Willem en Laura Willem en Anouk Willem en Lize Willem en Roos Willem en Marit Willem en Manon Willem en Lianne Willem en Joes Willem en Geert Willem en Martijn Willem en Jeroen Willem en Joop Willem en
Abel Alexander Benjamin Brent Christian Daniël Edward Florian/ Floris Gabriël Hugo Henry Justus/ Justin Julius/Julian/ Jules Léon Lucas/ LUciën/ LUcius/Luca Milan Maxime Merijn Marien Nathan Nico/ Niek Olivier Philip Quinten Ralph/Ralf Stan/ STijn/Sten Sebastian Silvijn Silas Tobias/Tobin/Toby Tristan Tom / Thomas Vico Vincent Wessel Meisjes: Anna/Anne Bibi Daphne Dianne/ Diana/ Deanne/Dionne Eefje/ Evie/ Eva Fiona Floor(tje) Fiene (Josephine) Hannah Isis Julie Juliët(te) Janna Jenthe/Jinthe/Yinthe/Yenthe Luna Lizzy/Liz/Liv Lillian Mila/Milla Mara/Mare Milou Merel/Merle Noa NOrah Nouscha Noëmi Nina/ Ninette/ Nine Puck Rosa/Roosje Stella Sophia Serena Selena Tara Tabitha/Talitha Valerie Violet(te) Yuna Yara Zara
Ed natuurlijk! Ninthe vind ik eigenlijk niet bij Willem passen. Willem is toch een beetje een oudhollandse boerennaam, Ninthe neigt meer naar nieuwerwetse burgerij. Jongensnamen: Guus, Gijs, Ko, Bob, Jos, Maarten, Erik, Michiel? Meisjes: Roos, Guusje, Moon, Lize... Moeilijk, meisjesnamen.