Hoi, Ik ben bijna 24 weken zwanger en ik slaap af en toe nog op me buik,het voelt wel een beetje raar maar het doet geen pijn,wel voel ik de kleine dan meer schoppen,kan het eigenlijk kwaad dat ik nog af en toe op me buik slaap? Groetjes,
Ik doe dat ook, vraag het me idd ook af en mijn kleine schopt dan ook meer, ik slaap vaak nog half op mijn buik.
Volgens mij kan het geen kwaad hoor en kun je het blijven doen totdat je het zelf niet meer fijn vind.
ik slaap ook nog steeds op mijn buik.... niet plat hoor haha dat wil niet meer maar ik heb mijn ene been heel hoog opgetrokken dus dan lig je eigenlijk maar voor de helft op je buik wen dat slaapt prima! plat op mijn buik wil niet heb dat het idee dat ik omrol haha
Hmm, als ik dit lees krijg ik wel een beetje hoop. Ik ben nog lang niet zover maar denk er wel eens aan hoe het zal zijn met een dikke buik. Ik slaap namelijk ook heel graag op mn buik!
Je merkt het wel wanneer je niet meer op je buik kan slapen, de beeb gaat dan echt protesteren. Ik slaap ook altijd op mijn buik. Op een gegeven moment tijdens de zwangerschap niet meer. Toen ik bevallen was, kon het ook niet door de borstvoeding. Dit lag gewoon echt niet lekker. Nu slaap ik sinds een aantal weekjes weer heerlijk op mijn buik.
Ik sliep ook met een voedingskussen , mooi op mijn zij liggend en mijn ene been over het voedingskussen heen , dat lag heerlijk! Ben ook een echte buikslaper , toen ik eenmaal was bevallen vond ik het ook heerlijk om weer lekker op mijn buik te slapen. Dit was toen ik zwanger was al niet meer lekker vanaf de 16de week ongeveer..
Ik slaap ook het allerliefst op mijn buik, maar dat ligt vanaf 16 weken niet meer lekker. Ik heb een behoorljk hard matras, dus ik heb ook echt het gevoel dat ik dan bovenop het kindje lig. Als ik nu wel eens uit gewoonte op mijn buik draai word ik vanzelf wakker, want het geschop in mijn buik wordt dan erger! Ik heb er ook een extra kussen bij gepakt! Ik rust nu ´s nachts minder goed uit dan voor ik zwanger was. Ik merk echt dat ik nog moe ben als ik op moet staan. groetjes, Cleo