Ik heb soms tijden dan zie ik zo wazig en kan me dan niet meer concentreren op dingen verder weg. Ik word hier zo erg onzeker van, weet niet of het van de hormonen komt of dat mijn ogen achteruit gaan. Ik heb lenzen. Wie heeft hier ook last van??
ik vermoed dat je ogen minder traanvocht produceren ik had daar ook last van tijdens me zwangerschap , hierdoor worden je ogen te droog en zie je wazig lens-fresh wil nog wel eens uitkomst bieden zowiezo met dit weer zijn je ogen al droger dan normaal suk6
Ja vooral met dit weer heb ik er ook wel meer last van. Ik las bij Novembermama's al dat er meer last van hebben, gelukkig
Je oogspieren verslappen door de zwangerschapshormonen daarom wordt het moeilijker om scherp te stellen. Dit gaat na de bevalling weer over dus maak jullie geen zorgen!
hier nog 1! ik heb echt het idee dat m ogen achteruit zijn gegaan~ en ik heb (toevallig) ook lenzen. weet niet of dat er iets mee te maken heeft maar ik heb wel gelezen dat door je hormonen etc. tijdens zwangerschap je ogen ook achteruit kunnen gaan! wel balen maar ik ben toe aan nieuwe lenzen dus ga maar even m ogen opnieuw laten meten!
Ik heb gehoord dat je je ogen beter kan laten opmeten als je bevallen bent,jij hoeft gelukkig niet zo lang meer Mad dus je hoeft niet lang meer te wachten. Ik zelf heb een bril en heb ook last van mijn ogen
ik had ook vreemde frutsels voor me ogen maar dat deed Cailtin die lag tegen een zenuw aan die dan weer iets met je ogen te maken hadden vraag me niet hoe of wat maar had het ook met me 2 andere kids
Hm, ik kan mn lenzen niet zo goed meer verdragen. Het gaat jeuken zeg maar. Gelukkig heb ik niet zulke slechte ogen, dus ik draag ze alleen bij rijles en verder lekker niet.
ik heb ook lenzen. Harde. Maar ik heb hier ook last van. Nu heb ik op internet gelezen dat je lichaam meer vocht vast houd dus ook je oogbol. Hierdoor passen je lenzen niet erg goed. Geadviseerd wordt om je bril als je die heb vaker te dragen. Ik heb hele slechte ogen dus je kan een voorstelling maken hoe mijn bril eruit ziet haha!!! Moet je goede ogen hebben om daar doorheen te kunnen kijken . Ik draag mijn lenzen gewoon en pas ruim na de bevalling wanneer je lichaam weer een beetje is hersteld ga ik voor nieuwe lenzen. Want stel dat je dat na de bevaling doet en je ogen veranderen nog dan zijn die enzenn ook weer niet goed. Hoop je wat heb aan die info succes x
Ik heb even op gezondheidsplein.nl gekeken en daar stond dit: Hoe merk ik of ik een hoge bloeddruk heb? Over het algemeen kun je niet 'voelen' dat je een te hoge bloeddruk hebt, en er zijn geen duidelijke verschijnselen. Alleen een extreem hoge bloeddruk gaat direct gepaard met hoofdpijn, kortademigheid, problemen met zien of duizeligheid. @ Charissa: bij lage bloeddruk kon ik er niets over vinden. Ik geloof het direct, maar was wel enigzins verbaasd. Je hoort het niet vaak, maar ik zal het onthouden! Is je bloeddruk nu weer ok?
Ik heb lenzen en ik kan ze al niet mee in hebben. Ik heb mijn bril maar opgezet. Heb mijn ogen ontstoken is niet lekker, moet morgen naar de huisarts en zal wel zien wat het is. DIkke kus Fennita
Weet ik niet... Ik moet als ik me een beetje licht voel wat zoute drop of boullion drinken. De klachten van hoge bloeddruk heb ik wel maar alleen heb ik lage... Echt heel raar.
@Charissa, nou ja, beter te laag, dan te hoog...voor je kindje kan je maar beter een lage bloeddruk hebben, het is alleen voor jou erg vervelend. Ik hoop dat het straks minder voor je zal worden. Sterkte!