Sinds een aantal dagen voel ik de kleine minder bewegen, af en toe voel ik het wel, maar het was steeds krachtiger dan ik het nu voel. Baby heeft telkens in stuit gelegen, tot een week geleden toen lag het goed en voelde ik het volop. Misschien dat het weer is gedraaid, maar daar heb ik deze keer dan niks van gemerkt. Ik weet niet zo goed of ik me nou zorgen moet maken of niet. Ben bijna 32 weken zwanger en volgens de laatste echo ligt het kindje iets op voorsprong. Wat denken jullie?
Kan best zijn dat hij gedraaid is. Voor de zekerheid zou ik je VK even bellen. Waarschijnlijk krijg je even een CTG en een echo voor de zekerheid.
Eigenlijk zou ik ook graag even bellen maar ik bel al zo vaak omdat ik me nogal snel ergens druk over maak. Nou ja ik weet niet wat vaak is, maar denk dat ik elke maand wel 1 x ergens over heb gebeld.
Dat herken ik. Ik ben gedurende deze zwangerschap al 2x extra op controle geweest en voelde me helemaal bezwaard. Mij is echter op het hart gedrukt om toch echt gewoon te bellen. En dat je je kindje minder voelt is echt een hele goede reden om te bellen. gewoon doen dus!
Heb ik al gedaan, ze komt er zo aan en daarna naar het ziekenhuis!! Schrik... weet je ik maak me niet zo heel erg druk maar doe dit voor mijn kindje en vind ook dat ik het daarom moet doen. Maar wil niet zo'n paniekzaaier zijn. Bedankt voor je reacties!
ja ik zou ook ff bellen, bij mij is ze al ingedaald en ze is nog hardstikke druk, dus bij twijfel altijd bellen daar zijn ze voor.
Heel veel succes! En niet te veel zorgen maken, in 999 van de 1000 gevallen is er niks aan de hand zei mijn VK van de week.