Ik ben een week of 5 á 6 zwanger en heb pas kaneelthee op. Later las ik ergens dat kaneel niet goed zou kunnen zijn voor de kleine. Ik maak me nu dus wel een beetje zorgen. Zijn mijn zorgen terecht of maak ik me druk om niets?
Maak je maar niet druk... Je krijgt pas teveel kaneel binnen als je 3 pakken stroopwafels, 2 appeltaarten etc. op 1 dag eet.... Alles kun je gewoon blijven eten, (behalve dan de rauwe vlees en vis etc.) als je het maar met maten eet! Succes met je zwangerschap X
Yep, gewoon lekker kaneel eten en drinken hoor... Je moet wel zo ongelofelijk veel kaneel eten / drinken wil het slecht voor je beebje zijn... dat lukt je NOOIT! Trouwens.. gefeliciteerd!
Laatst nog een hele zak kaneelstokjes op...heerlijk! Het is nog steeds niet bewezen dat kaneel kwaad kan tijdens de zwangerschap, dus niet al te druk over maken hoor
Dat kaneel schadelijk zou zijn is gebaseerd op indirecte aanwijzingen en in de praktijk is het effect nog nooit aangetoond. En mijn schoon-stiefmoeder heeft tijdens haar zwangerschap ongelooflijk veel kaneel gegeten maar ze heeft wel een gezond kind op de wereld gezet.
Pas als je heel veel eet kan het schdelijk zijn..ff op google zoeken en desnoods op voedingscentrum kijken daar staat meer info op. Enneh @ SyrianBeauty bedoel dit niet lullig hoor..maareh wat je schoonmoeder betreft..vroeger (en nu helaas ook nog vaak genoeg) rookte men ook en ging het ook wel eens goed , toch is dat ook schadelijk nu... Kaneel is onderzocht en er staat geschreven dat als je er teveel van neemt het wel schadelijk kan zijn, maar ja voor dat je aan die hoeveelheid zit moet je inderdaad zoals Lovelylonnes zegt heel veel eten Groetjesss, Mili
Nou dan mag je wel de hele dag dingen gaan eten waar het in zit, haha ontbijt, middag avond, tussendoortjes en drinken alles met kaneel
ik heb tijdens mn zwangerschap op vakantie kaneelijs op met slagroom kaneelpoeder en kaneelsiroop...mijn zoon is kerngezond hoor!