pijn in schaambot!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door moppie2008, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moppie2008

4 jul 2008
    33
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb sinds een paar dagen pijn in mijn schaambot, net of ik een flinke trap tussen mijn kruis heb gehad. Vooral na de nacht en als ik een tijdje stil heb gezeten en dan weer ga lopen. Is dit nu het begin van bekkeninstabiliteit of hoort het er gewoon bij?
    Hebben meer meiden hier last van?

groetjes

2. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

:cry: :cry: Ja hier heel erg, als je weer ff beweegt gaat het wel weer los zitten maar als je dan weer ff zit of ligt dan zit het weer muur vast :cry: :cry: volgens mijn huisarts heeft het te maken met je zwangerschapshormonen. Je botje word weker voor de bevalling, de 1 heeft er meer last van dan de ander.

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Heb sinds een paar weken vreselijke pijn aan mijn symfysen. Zelfs de fysio kan er weinig aan doen. Kan heel langzaaam kleine stukjes lopen, maar doet wel vreselijk zeer. Zitten en liggen gaat, maar opstaan of omdraaien in bed doet weer vreselijk zeer. 't Is niet anders.... :(

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo begon bij mij de bekkeninstabiliteit. werd erger met het indalen van het hoofdje.

Als je er erg veel last van krijgt zou ik even een afspraak maken bij de fysio

5. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    Dit had ik ook tijdens mijn BI, ik zou eens bellen met een fysio om te overleggen.

6. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ik heb er ook erge last van, vooral als ik loop. ik moet ook extra vaak naar de wc. mijn vk zegt dat mijn baarmoeder erg laag zit, en dardoor miijn schaambot los drukt. dat is erg pijjnlijk. helaas niets aan te doen verder.... gaat weer over na de bevalling. ik heb verder geen last van BI ofzo, alleen mijn schaambot en blaas.

7. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb het ook. ik ben bekend met bi. maar het gekke is dat ik deze zwangerschap de pijn vooral in het schaambeen heb zitten en niet zoals eerder helemaal in het hele bekken waardoor ik uiteindelijk op bed kwam te liggen. het is behoolrijk pijnlijk dat klopt maar ik loop ( lees waggel ) nog steeds redelijk rond. dus ik vind het wel best zo. als het dan toch ergens zeer moet doen dan maar liever zoals het nu is.

8. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb ook moeite met plassen en moet vaak voor kleine beetjes. net als de reactie boven mij eigenlijk dus.

9. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

yinte, dat klinkt inderdaad precies hetzelfde. ik ben ook bekend met bekkenklachten ivm reuma (juist als ik niet zwanegr ben dus...), maar dit is echt heel anders. het is echt mijn schaambeen en blaas.
    en ik waggel ook flink! soms is het trouwens veel erger dan anders.

10. kimmy78

kimmy78 Lid

3 jul 2008
    5
    0
    0
    bleiswijk
    ik heb het dus ook.. stuitje en schaamstreek en wordt helaas steeds erger :(
    moet gelukkig nog maar 1.5 week werken en dan verlof. Werk nog steeds fulltime en dat is best "zwaar"
    zeker gezien het werk ook niet echt meedenkt met mijn BI en het volgens mij denkt dat ik me een btje aanstel :rolleyes:

Deel Deze Pagina