Stocksale outlet Is iemand naar een van deze stock sales geweest? Ze zijn er door het hele land. Ik ben benieuwd of het wat is.
Mwah ik heb 1 jurkje gekocht en verder was het duidelijk niet echt mijn smaak. Vond het niet extreem goedkoop ook... 22 voor een jurkje betaal ik wel vaker. Bij thuiskomst even op internet gekeken.. Bleek het jurkje normaal in de winkel 300+ te kosten.
Dat is dan wel een aardig koopje . Ik zag op de site allerlei merken staan waarvan ik de meeste helemaal niet ken. Meestal is zo'n outlet sale een grote chaos. Dan moet het wel de moeite waard zijn. Zijn er nog meer ervaringen?
Hmm mja ik ben overdag geweest op een werkdag toen was het heel rustig. Kleding gesorteerd op maat op de rekken en verder door elkaar. Alle M dus bij elkaar en verder gewoon "bladeren" tussen alles. Veel ruimte tussen de rekken... En je krijgt aan het begin een grote plastic tas en een prijslijstje waarmee je zelf kunt zien wat alles kost. Mij viel het reuzemee eerlijk gezegd Mijn jurkje was van 2026... Had er ook nooit van gehoord... Maar dat komt wellicht doordat mijn budget normaal niet echt in de buurt van 300 per jurkje ligt En ja, hij is heel leuk en ben er heel blij mee... Maar 300....... (22 daarentegen..... )
En zijn er genoeg maten en verschillende? Of zijn het echt samples en dus van een maat maar een stuk of 2? En recente collecties of al oud?