kangoo / berlingo / partner tepee

Discussie in 'De lounge' gestart door bereke, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Ik vond de peugeot en berlingo het mooiste maar kangoo was het volledigst qua uitrusting. Op basis van de prijs is peugeot afgevallen. Was geen gigantisch verschil uiteindelijk maar het is sowieso al duur genoeg he. Dus die werd het niet. En dan gewoon mijn hart gevolgd ipv mijn verstand ;). Uiteindelijk is het de bedoeling dat we er ook heel veel jaren mee rondrijden dus dan is het fijn als je er een 'wauw-gevoel' bij hebt.
    Manlief was trouwens eerder geneigd om de kangoo te kopen maar is heel lief geweest ;).

2. bereke

bereke Niet meer actief

Kleur is nog niet zeker. We wilden een stockwagen zodat we er mee op reis kunnen binnenkort. We hebben een model gekozen en de opties. Dan een top drie qua kleuren en morgen belt de garage dan door welke kleur ze hebben vast gekregen. Het wordt blauw, grijs of beige-achtig (ken de juiste kleur benamingen niet ;)).

3. bereke

bereke Niet meer actief

Trouwens partner tepee en berlingo zijn zeer gelijkaardig qua uiterlijk, motor, afwerking. Vond ze alle drie goed rijden dus daar lag niet echt verschil voor mij.

Deel Deze Pagina