Jaaaa ik! Dat meisje met die tweeling, wat een lieve zorgzame moeder he? Maar die janelle, wat een raar kind en wat een rare moeder zeg!
Moeder en dochter zijn allebij niet goed wijs bij die Janelle. Dochter past 5uur per week op haar eigen kindje. En moeder heeft de voogdij en trapt dochter het huis uit. Echt onbegrijpelijk.
ja die janelle, zit echt in een rare situatie. ze heeft nu ook wel weer een vage vriend vind ik. dat stel met die tweeling vind ik het echt heel goed samen doen. ik denk dat hun nog het verste samen komen. je hebt ook dat stel met dat meisje wat kapper wil worden,maar die word gewoon gebruikt door die jongen volgens mij. mijn vriend zou het niet hoeven te flikken om zo tegen mijn vriendin te doen!!!
Hey dames, Alles kun je terug kijken op mtv.nl heb overigens de amerikaanse versie ook al gekeken maar mtv.com laat dit niet altijd toe. Ze weten zelf ook nog steeds niet wat er met het kindje aan de hand is.
wie heeft er ook seizoen 1 gekeken?? ik heb net een link ontdekt dat je ze voor het derde jaar kan volgen Project Free TV :: Teen Mom :: Season 3 ehhh TIP wel een goede virusscanner hebbben want ze zijn niet allemaal virusvrij.