Heb vorig weekend bij de HEMA een aantal dingetjes besteld met de optie om het af te halen in het filiaal. Heb echter nog niets gehoord. Hoe is jullie ervaring met de HEMA internetservice?
Mijn ervaring is dat je meestal na ongeveer 5 werkdagen wel een telefoontje krijgt van het filiaal waar je bestelling geleverd is, maar soms duurt het weleens iets langer en ze vergeten ook weleens te bellen, dus ik zou idd zelf even bellen naar het betreffende filiaal.
ik krijg altijd netjes een e-mail met daarin de tekst dat de bestelling is verwerkt het na 2 werkdagen in het filiaal klaar zal liggen. de mail neem je dan mee als bewijs. over het algemeen duurt afhalen in een filiaal langer dan verzenden via de post.
na 5 werkdagen is het meestal al aanwezig in het filiaal. Voor de zekerheid kan je even bellen. Meestal bellen ze je, maar dat doen ze dus niet allemaal direct. Alleen als ze bv merken dat het pakket nog steeds niet is opgehaald.
ik vraag het altijd in het filiaal. Er staat officieel 3 werkdagen voor, maar ons filiaal bv krijg maar 1 keer per week levering: op dinsdag. Als ik iets op maandag bestel, dan zou het er donderdag of vrijdag moeten zijn. Maar omdat ze alleen op dinsdag leveren, moet ik toch tot dinsdag wachten. Ik vind het niet erg, ben het nu gewend Ik zou het gewoon even in het filiaal vragen.