Pfff weet even niks te zeggen. Ik ben stil en huil met jullie mee. Gecondoleerd met je man en papa. Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte toe de komend tijd (jaren) Ik hoop dat de laatste dagen die jullie nog samen zijn heel waardevol zullen zijn. En dat ook het afscheid zal zijn zoals je het graag wil. Heel veel sterkte...
Ik heb net het hele verhaal in je blog gelezen en ik zit echt te huilen hier Gecondoleerd met je enorme verlies en ik hoop dat jij en je meisje dit een plek kunnen geven.
Ik wil jou en je dochter heel erg veel sterkte wensen in deze moelijke tijd. Wat een klap zeg verschrikkelijk.
Wat kan het leven toch veranderen in zo'n korte tijd. Wat een verschrikkelijk nieuws.... Gecondoleerd met het overlijden van je man en de papa van jullie prachtige dochter. Ik wens jullie alle kracht toe om dit enorme verlies te kunnen dragen, nu en in de toekomst.
oh nee dan is het wel erg snel gegaan heel veel sterkte met dit verlies van je man de papa van je dochter en je dochter met het verlies van haar papa veel sterkte meis
had eerst naar aanleiding van de link in dit topic je blog gelezen en schrok echt toen ik zag dat het om jouw gezin ging kreeg al snel tranen in mijn ogen en heb echt een flink potje zitten janken.. zoiets is zo heftig om te lezen, en je word even flink met de neus op de feiten gedrukt dat het leven zo over kan zijn.. zo snel gegaan, ongelofelijk... jullie meisje net 2 geworden en dan al haar papa kwijt, heb er gewoon geen woorden voor.. leef met jullie mee en wil jullie heel veel sterkte wensen in deze vreselijke tijd!
Gecondoleerd met dit enorme verlies. Heb je blog gelezen en wilde nog even kwijt dat ik je een enorm sterke vrouw vind!!
Jeetje meid, wat is het snel gegaan. Heel erg veel sterkte en alle kracht voor de tijd die komen gaat....