Wat is dat snel gegaan zeg! Ik wil je echt ontzettend veel sterkte wensen de komende tijd en alle moeilijke momenten die je nog zal krijgen. Mykeda kan zich geen betere en lievere beschermengel wensen dan haar eigen pappa ..... Dikke knuffel
ik heb je blog gelezen en woorden schieten tekort, heel veel sterkte, iets anders valt er niet te zeggen denk ik, liefs
jeetje wat afschuwelijk om mee te maken, ik heb je blog gelezen op hyves en kan niet meer stoppen met brullen. ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen met dit grote verlies.
Ook ik wil je, ondanks dat we elkaar niet kennen, heel veel sterkte toe wensen met dit enorme verlies.
Geen woorden voor meid, wat kan er in 3 weken tijd een hoop gebeuren en je leven totaal op zijn kop staan. Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Weet niet wat ik moet zeggen...alles lijkt zo cliche. Gecondoleerd en ik wens jou en de kinderen heel veel sterkte.
Verschrikkelijk .. In zo'n korte periode! Gecondoleerd met het overlijden van jullie man en papa. Ontzettend veel sterkte en heel veel kracht! Knuffel