Gecondoleerd met die grote verlies. Ik wens jou en je dochter veel kracht en sterkte om met dit grote verdriet en gemis om te kunnen gaan.
Gecondoleerd met dit grote verlies, hier zijn geen woorden voor. Ik wil jullie heel veel sterkte nu en in de toekomst toewensen.
Ik heb gisteren je blog gelezen vind het zo vreselijk voor jullie, vooral toen ik net las dat jullie man en vader overleden is. Wat is het snel gegaan, ongelofelijk . Ik wil jullie heel veel sterkte en heel veel liefs wensen in deze moeilijke tijd
Lieve meid, wat een verdriet. Zo snel je man verliezen, je hele wereld op z'n kop. Heel veel sterkte om jullie mooie meisje op te voeden en veel over haar lieve vader te vertellen. Houd je taai.
heel veel sterkte toegewenst... dit is zo oneerlijk!! heb er geen woorden voor.Hoop dat je samen met je dochter de kracht vind om verder te gaan. dikke knuffel
Gecondoleerd met het overlijden van jullie man en papa. Heel veel sterkte met dit verlies, wat is dit moeilijk te geloven. Ik hoop dat jullie veel steun van iedereen krijgen.
Wat verschrikkelijk. Ontzettend veel sterkte met dit grote verlies. Ook ik heb je blog gelezen. Echt hartverscheurend, de tranen staan in m'n ogen. Ik weet niet wat ik nog meer kan zeggen, hier zijn geen woorden voor...
Wat vreselijk dat jullie dit moeten meemaken.... Veel sterkte voor jou en jullie dochter. Ook voor de familie en vrienden. mijn gedachten zijn bij jullie. XxXx