woorden schieten te kort in zo'n situatie maar wil je vooral heel veel sterkte wensen. Zoals jou hebben wij paar jaar geleden ook zo in korte tijd afscheid moeten nemen van onze opa, wegens hetzelfde klachten.
Oh wat erg voor jullie, verschrikkelijk! Heel veel sterkte en kracht toegewenst met de ongelooflijk en oneerlijke verlies.
Wat een verschrikkelijk bericht. Jee, en maar zo weinig tijd om afscheid te nemen! Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou, de kleine meid en je familie. Heel veel liefs voor allemaal. Ik zal een kaarsje voor je man en voor jullie branden.
Uniqua, Heb je blog gelezen op hyves en vindt het vreselijk voor jullie! Wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen voor de komende periode en zolang als jullie het nodig hebben. Een knuffel voor jullie kleine meid. Liefs Kristel en Floor
Ik heb je blog gelezen, en de tranen stromen mij over de wangen., wat een nachtmerrie... Ik vind je een bijzonder sterke vrouw, en wil je alle sterkte en moed wensen en ik leef enorm met je mee.
Wat een verschrikkelijk verdrietig bericht. Geconcoleerd voor jou, je dochter en andere liefhebbenden van je man. Ik wens je veel kracht en liefde en steun van je familie en vrienden toe bij dit grote verlies.