Ik zat nog even je Blog te lezen op je hyves. Ik wil je heeeel veel sterkte wensen met alles, uit je verhaal laat je blijken dat je een sterke vrouw bent! Het zal moeilijk worden de laatste dagen voor jullie... Nogmaals heeel veeel sterkte!
Misschien is het een idee om je man het boek Pap, vertel is te laten invullen voor als je dochtertje wat groter is.
Oh wat erg Uniqua, door het lezen van je blog wordt het nog heftiger dan ik het daarvoor al vond. Ik ben nog bij jou geweest na de geboorte van mijn dochter. Ik heb verder niet echt ervaring dus ik kan je hierbij niet helpen. Maar ik wil je onwijs veel sterkte wensen! En je man natuurlijk ook.
Hey Meis, Ik kan het blog helaas niet lezen, denk dat dit komt omdat ik geen hyves meer heb. Heel veel sterkte...het bericht is me vandaag te horen gekomen, en moest meteen even opzoek naar je! Dikke X voor jullie kleine meisje! Als ze een keer wil komen spelen...is ze welkom! Ik hoop snel iets van je te horen...X
jeetje, ik heb net ook je blog zitten lezen en ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd.
Ik heb ook net je blog gelezen, en wil jullie enorm veel sterkte wensen. Heb diep respect voor je want je komt over als een hele sterkte vrouw.
Jeetje meid wat een moeilijke tijd maken jullie nu door! Ik heb net je blog zitten lezen met tranen in mijn ogen. Mijn grootste angst maak jij nu mee. Ik wil je heeeeeel veel sterkte wensen de komende tijd en geniet zoveel mogelijk van je mannetje en jullie mooie gezinnetje!! Liefs Mowtom
Oh nee, net je blog gelezen en schiet helemaal vol. Zo oneerlijk! Mijn meisje wordt over een tijdje ook 2 en als ik dan bedenk dat ze haar papa zou moeten missen springen de tranen in mijn ogen. En voor jullie meisje is het werkelijkheid, zo verdrietig .... Heel veel sterkte gewenst.
ongelofelijk....wat vreselijk...en wat gaat het snel.. wat ben je sterk!!!!!... ik heb er geen woorden voor!... Heel veel sterkte!!!!... liefs!!