Gecondoleerd met dit grote verlies voor jou en je dochter. Wat is het verschrikkelijk snel gegaan. Heel veel sterkte de komende tijd en dat je maar veel steun mag ontvangen uit je omgeving.
Ik wens je ontzettend veel sterkte toe de komende tijd. Ik hoop dat jij, je dochtertje en de rest van jullie omgeving hier goed doorheen komen, maar wat een ontzettend gemis zal dat zijn. Geef toe aan waar jij nu behoefte aan hebt, dat is het allerbelangrijkste!
Ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen! Wat is het snel gegaan, ongelooflijk! Ik werd er stil van bij het lezen, woorden schieten tekort..
Wat vreselijk..... Ik kan me niet voorstellen door wat voor een hel je nu moet gaan.... Enorm veel sterkte in deze moeilijke tijd!!!
Gecondoleerd met dit verschrikkelijke verlies. Ik kan niet anders dan jullie heel veel sterkte wensen voor nu en de komende tijd.
Met tranen heb ik je verhaal gelezen op hyves. Wat heb jij je sterk en groot gehouden de laatste dagen. Het leven is vaak zo niet eerlijk. En kanker is zo'n nare ziekte... Ik wens je heel veel kracht toe de komende tijd. Je komt over als een hele sterke vrouw. Veel sterkte met alles.
Weet niet wat ik zeggen moet, veel te jongom te sterven en veel te jong om je man en papa te moeten missen. Heel heel veel sterkte de komende tijd
sterkte, heel veel sterkte.. ik wilde schrijven, dat bij mijn vader in oktober 2008 ook alvleesklierkanker is geconstateerd met uitzaaiingen naar de lever. En dat het echt snel kan gaan, 3,5 maand later is hij overleden. Maar dat het zó snel is gegaan als bij jouw man.. heel zwaar en heel heftig.. heel veel sterkte, voor altijd!!!!!!!
Wat erg voor jullie, gecondoleerd, hier zijn geen woorden voor. Ik hoop dat je mensen in je omgeving hebt om je verlies te kunnen delen. Heel veel sterkte..