Wat een verschrikkelijk nieuws. Wij wensen jou, je kindje en je familie / vrienden heel veel sterkte voor vandaag, morgen en de dagen die gaan komen. Verdriet, het gemis, de pijn slijt niet maar went wel. Ik wens je vooral veel zonnestralen toe na deze donkere tijd. Veel sterkte
O god.. Jeetje wat heftig, er zijn geen woorden om dit verdriet te verzachten. Wel wens ik jullie heel veel kracht en liefde toe om de komende tijd door te komen.
Lieve, lieve meid.... gecondoleerd. Ik heb je blog niet gelezen, maar wat is dit ongelofelijk snel gegaan, niet te bevatten dat je leven in zo'n korte tijd volledig op z'n kop kan staan. Ik wil je heel veel kracht en liefde wensen en hoop dat je samen met je dochtertje veel steun zal krijgen van familie en vrienden. Ik ben zelf ook mijn vriend verloren (door een hersenbloeding) en weet als geen ander hoe jij je nu moet voelen... Lieve meid, nogmaals veel sterkte, ook voor deze aankomende dagen waarin zoveel geregeld moet worden..
Meid, ik heb hier geen woorden voor, wat is dit snel gegaan (ik heb je blog niet (kunnen) lezen)... Mijn grootste nachtmerrie en jij zit er nu middenin... Gecondoleerd met dit grote verlies, ik wens jou, de familie en vrienden en natuurlijk je mooie meisje heel veel sterkte toe om dit grote verlies te verwerken....