Ik wil via dit medium ook mijn medeleven betuigen bij dit afschuwelijke verlies. De schok is groot bij de januari mama's en iedereen moet veel aan je denken. Het is niet te bevatten wat jij nu moet voelen en meemaakt. Heel, heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jouw kleine meisje.
Ongelooflijk, wat is dit snel gegaan! Heel erg gecondoleerd en ontzettend veel sterkte met het verwerken van dit inmense verlies voor jou en je familie. We denken aan je! Knuf, ook voor je kleine meid....
Wat een afschuwelijke achtbaan zaten jullie in, en nog steeds natuurlijk. Hij heeft geen angst en geen pijn meer. Jullie blijven achter met dit verlies en verdriet, heel veel sterkte, hopelijk slepen jullie je er samen doorheen en krijg je veel steun deze dagen, weken, maanden en daarna.
Pff zit met kippenvel. Wat een vreselijk moeilijke periode gaan jullie in zeg! Heel veel sterkte in deze tijd!
Oh mijn god, wat is het toch ontzettend snel gegaan! Ik wil jullie heeeeeel veel sterkte en kracht toewensen de komende tijd..
Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst met dit grote verlies!! Woorden schieten echt te kort op dit moment! Hele dikke knuffel..
Heel veel sterkte toegewenst, wat een ontzettend naar bericht! Wens jullie heel veel kracht toe samen !
Gecondoleerd, en heel veel kracht toegewenst aan jouw en je kindje en andere naasten. Wat een snelle heftige periode moet dit zijn, wat een rotziekte is het ook! Je klinkt heel sterk en bijzonder.
jeetje.. het kippenvel rent me over mijn lijf.. wat is dit snel gegaan! Heel veel sterkte.. voor jou, voor je gezin en alle famileleden..
Wat vreselijk, gecondoleerd. Veel kracht en sterkte toegewenst met dit grote verlies. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen, vreselijk. Een dikke knuffel.