Wat is het vreselijk snel gegaan. Machteloos, in een oneerlijk gevecht. Ik wil je heel veel kracht wensen.
Ik heb je blog gelezen en kan niets anders dan respect voor je hebben! Gecondoleerd met dit enorme verlies en heel veel sterkte voor de komende tijd!
Woorden schieten te kort.. Het verliezen van een grote liefde, de vader van je mooie dochter, vreselijk! Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe in deze komende periode.. Hij zal over jullie waken!
Gecondoleerd met dit vreselijke verlies heel veel sterkte de aankomende tijd voor jou je meisje en de rest van de familie ik zal vanavond een extra kaarsje voor jullie branden
Wat is het afschuwelijk snel gegaan,echt zo vreselijk. Ik wil je ook condoleren en jou, jullie dochtertje en jullie familie`s heel veel sterkte wensen.
Gecondoleerd en heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Ik heb je blog gelezen en heb het niet droog kunnen houden. Wat ben jij een sterke vrouw zeg! Ik heb echt heel veel bewondering voor je!!!!! Ik hoop dat al deze lieve berichtjes je een steun in de rug kunnen geven!