Wat een nachtmerrie. Heel veel sterkte en kracht voor alle nabestaande, maar ik het bijzonder voor jou en je kleine meiske.
Wat verschrikkelijk!!! En in zo´n korte tijd. Ik wens jou, je dochter en de familie ontzettend veel sterkte. In gedachten bij jullie
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, maar probeer het toch. Ik wil jou en je kleine meisje heel erg veel sterkte wensen. Gecondoleerd. Daarnaast natuurlijk alle nabestaanden ook... Het word een zware tijd. Hopelijk vind je alle steun die jullie nodig hebben bij dit verlies. Hele dikke knuffel.
Onvoorstelbaar..... Hoe loos deze woorden misschien ook klinken: ik wil je samen met je familie heel veel sterkte toewensen met dit enorme verlies en dit grote trauma.
Meid wat ben jij ongelovelijk sterk en wat is je man ongelovelijk sterk. Heel veel sterkte komende tijd.
Ik zag vanmiddag de melding en het duurde even voordat ik besefte dat je eens bij het tempklupje hoorde. Ik wil jou, je meisje en de rest van de familie heel veel sterkte wensen.
woorden schieten te kort ondanks dat wil ik jullie ( je dochter familie en vrienden ) heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd .