vraag netflix

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door ikke84, 19 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Wij hebben 1 maand gratis netflix. Voor de kids is het super
    Maar voor ons is er maar weinig te vinden betreft films.
    Under the dome seizoen 3 hoort die er niet al op te staan. Of jurassic world? Stephen King films zijn er ook maar weinig.

Iedereen is er vol lof van. Zoek ik nu verkeerd? Of valt het gewoon tegen? Wat is jullie ervaring?

2. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Nee ik ben ook na de proefmaand gestopt. Ik vond het aanbod voor ons tegenvallen en daarnaast ook veel al oud.

3. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Vind het ook echt tegenvallen hoor! Voor de kids is het super maar voor ons... ik heb het samen met mn broertje dus betalen we ieder 4 euro per maand, anders had ik het ook niet, want kijk er maar heel af en toe iets op!

4. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik deel het met m'n ouders dus betaal ook niet de volle mep. Netflix is laat qua nieuwe seizoenen en nieuwe films. Kwaliteit van Netflix is wel ideaal dus meestal kijk ik daar de eerste paar seizoenen en de rest wat nog niet uit is op popcorn time. Nadeel van popcorn time is dat de ondertiteling niet altijd aanwezig is en kwaliteit soms minder.

5. JellaBean

JellaBean Actief lid

20 nov 2014
    193
    0
    16
    Brabant
    Mijn zoon van 5 kijkt echt heel veel via netflix. Gisteren nog ET gekeken. Ik heb de series drop dead diva gekeken, pretty little liars, dicte, flikken, the missing, Nashville en american horror story. Verder koppel ik het ook vaak aan de amerikaanse netflix, dan is je aanbod net wat groter. Hier is het een succes dus.

6. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    Wij hebben sinds een week Netflix. Wij delen het abonnement in 4
    Alleen nu kan ik op de tv alleen kijken op het profiel van mijn zwager. Op de tablet kan ik wel op ons eigen profiel kijken.
    Weet iemand hoe dit kan ? We hebben een Samsung smart tv.
    Tot nu toe bevalt Netflix prima

7. aboe

aboe Actief lid

2 okt 2012
    246
    10
    18
    Mag ik vragen hoe je dat doet? Zou hem ook graag gekoppeld willen hebben.

Even terug te komen op de vraag van ts, hier kijken ook alleen de kinderen.

8. tuc

tuc Niet meer actief

o wij zijn helemaal fan, kijken niet veel tv meer sinds we Netflix hebben.

9. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ik heb een keer een klein bedrag betaald en daardoor dus netflix. Zou er nooit 10 euro per maand voor over hebben...flut aanbod

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.790
    18.973
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    #10 tupp, 19 jul 2015
    Laatst bewerkt: 19 jul 2015
    Ik kijk vooral veel series en soms cabaret. Het bevalt ons goed.
    We hebben suits gezien, white collar, blacklist en nog wat anderen.

11. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Jurassic World draait net in de bioscoop, vanzelfsprekend staat dit niet erop. Wij hebben al Netflix sinds dag een en zijn echt fan. Ook omdat ik tegen illegaal downloaden ben. Omdat wij al zolang lid zijn betalen we trouwens nog de oude prijs. Ik denk dat iedereen tegenwoordig teveel en te snel alles wilt en dan het liefst nog voor een dubbeltje op de eerste rang ;)

12. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Wij kijken er heel veel series op. Hebben zelfs geen tv aansluiting meer. Gebruiken eigenlijk als we wat kijken altijd Netflix (of uitzending gemist evt) ze heb een goed aanbod qua series. Nieuwe films kijken we in de bios :) en de Netflix eigen series zijn ook echt super!

13. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Het kan met de hola app, besef wel dat netflix in de voorwaarden heeft staan dat je dit niet mag doen. Ze kunnen je er door afsluiten, in NL tot nu toe nog niet gebeurt, maar schijnt in Australie wel al gebeurd te zijn.

Hier is het ook voornamelijk Thijmen die kijkt, hebben wel de eerste seizoenen van suits en blacklist gekeken, maar verder weinig vernieuwend.

14. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Wij zijn ook heel blij met netflix. Ik heb ook de nieuwsbrief en zodra er een nieuwe horror is kijk ik hem gelijk :D
    Manlief kijkt vanalles, thrillers, comedy, oorlog.
    We hebben nu wel van KPN de drie zenders van hbo erbij, en ik moet zeggen dat daar ook veel goede films op komen! Ik neem er elke week minstens 10 op! Voor mij als horror fan is er veel op.

15. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Als je btw echt de nieuwste films gelijk wil zien, ook die nog in de bios draaien, kan je popcorn tv downloaden. (Lees wel goed de voorwaarden)

16. Rombely

Rombely Niet meer actief

Netflix vind ik de films ook tegenvallen alhoewel ik de laatste paar weken toch wel wat leuke heb gevonden. Ook minder bekende films die dus toch wel leuk zijn. Maar wij hebben het vooral voor de series, wees, Orange is the New Black, sons of anarchy en nog veel meer. En voor de kids natuurlijk! Ik ben wel positief.

17. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Aan de ene kant vind ik Netflix geweldig, aan de andere kant vind ik het verschrikkelijk irritant dat hun bepalen in welke taal ik moet kijken en luisteren alleen omdat ik in Duitsland woon.

18. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    wij hebben sinds vandaag videoland maar er staat daar zoooveeeeeel op dat het gewoon niet leuk zoeken is. daar is geen optie dat je zelf een film in kan tikken en dus de film kan zoeken. heeft netflix dat wel? en staat 50 tinten daar ook al op?? :D

19. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ze vergroten het aanbod toch wel. Stilaan.
    Hoe meer mensen netflix kijken, hoe meer vraag er is en hoe meer ze gaan toevoegen.
    Maar als velen hun abonnement delen met anderen gaat netflix denken dat het niet zo populair is dan het daadwerkelijk is want het aantal abonnementen stijgt niet echt.
    Waarom ook dat abonnement delen? Het kost f*cking 8 euro!?
    Als je 2 films wil huren ben je al meer kwijt, wil je 1 serie kopen kost het je 30/60euro voor 1 seizoen!
    en wie wil er nu moeite doen voor gierigaards?

En dan doen mensen moeilijk omdat ze 8 euro moeten betalen voor duizenden films en series? Kom op! Ik nie snappe!;)
    maar wel de ziggo betalen want die reclames over de waspoeder zijn zeker wel de moeite?

Filmaanbod ken ik niet zo maar het serieaanbod is best groot. Wij hebben netflix vanaf de eerste maand en tot nu toe nooit gehad dat ik niet geboeid werd door een serie

En neen, de laatste film van jurassic world staat er niet op. Dan moet je in de bioscoop gaan kijken of via dat mag ik niet zeggen hier :p

20. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ja netflix heeft gewoon een zoekfunctie

Deel Deze Pagina