Wie kan me helpen? Ik slik 1x per dag zonder stopweek orgametril vanwege endometriose. Nu heb ik sinds vorige week wat last van afscheiding en net toen ik naar de wc ging had ik wat bloed met kleine stolseltjes. Ik vind het doodeng en ben bang voor het ergste. Of kan het een doorbraakbloeding zijn? Ik heb t 1x eerder gehad. Toen zat ik nog niet zo lang aan de pil. Ik slik de pil sinds maart. Ik hoop op een antwoord...
Hoi LaFemme, Ik heb zelf ook endometriose en slik nu 1x per dag provera en de pil. Loop je bij dr. Simons dan zou ik voor de zekerheid contact met hem opnemen. Het kan zijn dat er nog wat oud bloed zit wat eruit komt. Misschien moet je even een paar dagen stoppen, maar ik zou zelf contact opnemen met het ziekenhuis. Dat is wat ik zelf altijd doe. Wij hebben 3 ICSI behandelingen gehad en hebben nu een lange rustpauze willen nog wel verder...... Sterkte het blijft altijd een gepuzzel heb zelf ook doorbraakbloedingen, maar om de 8 weken het is niet goed, maar acceptabel volgens dr. Simons, en stop dan 5 dagen. Liefs Karin
Hoi Tjika, Bedankt voor je reactie. Het is nog niet echt doorgebroken. Het voelt wel alsof ik ongesteld ben, af en toe een zeurderig gevoel in mn onderbuik.De vorige keer moest ik ook 5 dagen stoppen. Dr. Simons is een fijne arts he. Ik voel me heel vertrouwd bij hem. Ik zie dat jij al heel wat doorgemaakt hebt. Wanneer denk je weer verder te kunnen? Hoe ernstig is bij jou de endo? Ik moet weer worden geopereerd. Helaas weet ik nog steeds niet wanneer omdat de wachtlijst minstens een jaar is. Er is ook een topic voor mensen met endometriose. Misschien vind je het fijn om mee te kletsen. Maar voel je niet verplicht. Liefs Femke