Hallo dames, Ik ben op dit moment zwanger. Hoe lang precies dat weet ik niet omdat ik niet zo goed weet hoe er gerekend wordt. Ik had mijn laatste menstruatie op 13-03-2006 en heb iedere maand een cyclus van 31 dagen. Wij hebben op 29-03 en 30--3 gevreeen omdat mijn ovu op de 31ste zou zijn. Nu is het dus gelukt, na vijf dagen een test gedaan die positief aangaf. Dus mijn vraag is hoe lang ben ik nu al zwanger? En dan heb ik nog een vraag,Ik ben namelijk GEK op venkelthee van milupa maar heb bij het voedingscentrum gelezen dat ze aangeven dat het slecht is voor de zwangere vrouw. Terwijl ik elders weer lees dat het juist goed is voor de zwangere vrouw......... Nu ben ik dus aan het twijfelen geslagen. Weten jullie of het kwaad kan? Alvast bedankt!!!!!!!!!!!!!!!
hoi Rabia, gefeliciteerd met je zwangerschap! Je bent zwanger vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, dus vanaf 13 maart. Je bent dan nu 5 weken zwanger en uitgerekend op 21 december. Ik ken die thee niet, maar voor al dat soort dingen geldt, geniet ervan als je het lekker vindt, maar gebruik het met mate. Mirjam
Hoi Rabia, De venkelthee kan geen kwaad alleen wordt het afgeraden omdat de darmwerking er soms nog iets trager door wordt. En dit kan samen met de zwangerschapsklacht obstipatie (moeilijke stoelgang) leiden tot vererging vande klachten van obstipatie. Zoals buikpijn, aambeien en eventueel medicatiegebruik hiervoor. Merk je dat je hier last van gaat krijgen dan zou ik de venkelthee zelfs laten staan. Ook al snap ik dat het heel lekker is. Groetjes en fijne zwangerschap, Japke