Vannacht schrok ikwakker van hevige buik krampen. Ik ben naar de wc geweest, niks bijzonders. Ik ben nu wakker en voel ze in mindere mate nog steeds. Inmiddels ben ik 10 weken zwanger en nog nooit 1 druppel bloed verloren, toch ben ik heel bang voor een mk. Kan het ook wat anders zijn?
Hoeft niet gelijk iets slechts te zijn hoor.. Ik heb in het begin van mijn zwangerschap ook echt heel veel last gehad van buikkrampen.. Soms zelfs zo erg dat ik echt even moest zitten/liggen en zuchten. Maar kijk me banner, dus niet gelijk van het slechtste uitgaan hoor
Wat waren het voor soort krampen? Ik denk eerder je darmen, je lichaam maakt ook een hoop veranderingen door nu..
Voelde je de krampen echt heel laag of meer in je gehele onderbuik? Het kunnen heel goed je darmen zijn hoor, die spelen bij mij ook regelmatig op.
Ik ben bijna 15 weken zwanger en word ongeveer elke dag wakker met buikkrampen.. Als ik een paar keer naar de wc ben geweest gaat het meestal weer beter. Grote kans dat het je darmen zijn, dat hoort er echt bij rond deze tijd.
Ik heb (net als tig andere) last van vleesbomen, daardoor kan je ook flinke kramp krijgen, ben inmiddels 18 weken en soms is het niet leuk meer. Urine toch laten nakijken ivm eventuele blaasontsteking maar gelukkig schoon, bij twijfel kan je altijd je vk bellen natuurlijk, onthoud ook dat er van alles gebeurt in je buik, dus dat voel je ook wel hoor.