Kans groot of klein?

Discussion in 'Zwanger worden' started by rosana2011, Jan 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rosana2011

Dec 6, 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee lieve dames!

Nou pff word lichtelijk gek maar ben niet enigste dus ga niet zielig doen haha...

Als goed is duur mijn clyclus 26 dagen, hou het nu wat beter bij dan eerst.
    Eerste dag van mijn laatste periode was 13 janauri en nu hebben we in mijn vruchtbare periode 23 janauri seks gehad, alleen niet op eisprong dag helaas maar als goed is blijft het paar dagen goed.
    Al hoewel laatste dag, wel paar keer wat uit ging beetje..

Nu vraag ik me af, is kans wel aanwezig dat uperhaubt dan wel kan?

Liefs Rosana

2. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

Sep 7, 2007
    3,945
    42
    48
    Female
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ik begrijp de zin: "Al hoewel laatste dag, wel paar keer wat uit ging beetje.." niet, maar als je 2 dagen voor de eisprong sex gehad hebt, is er inderdaad een kans dat je zwanger bent.

Bij m'n 1e was ik ook met 1x sex voor de eisprong zwanger geraakt :)

3. rosana2011

Dec 6, 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow sorry voor onduidelijkheid!! Uhm... de sperma zeg maar drupte wel wat uit... vandaar dat ik twijfel aan of er dan wel uperhaubt een kans is..

Aahhh wat goed zeg.. meteen in 1x raak zeg maar haha..

4. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

Sep 7, 2007
    3,945
    42
    48
    Female
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Je kunt zwanger raken van voorvocht, dus ja ik denk dat er wel een kans is (wel een kleine, maar you never know ;) )

5. rosana2011

Dec 6, 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat is waar ja.. we hadden daarvoor, (dag ervoor)ook al paar keer gedaan maar hij had veel haha...( sorry maar weet even niet anders te verwoorden)
    Ik had overigens wel ervoor eerst niet bewogen maar daarna drupte wat eruit zei mij vriend.

Maar goed, we zien wel als zo is dan is het geweldig zo niet dan klussen we vrolijk verder hahhaa..

Share This Page