raar gevoel? 2 eispronge?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sje7, 2 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ik had een vraag. Ik ben 31 okt 2014 midden in de strip gestopt. Heb toen ook gemeenschap gehad. 3 november ontrekkingsbloed 2 dagen kort en weinig. Nu al zolang als 4 weken steeds zeurend gevoel in de linkerlies nog miet ongesteld. Heb een eisprong gehad volgens de gyn. Ik kreeg namelijk hele hevige steken in me onderbuik.
    Ik test negatief. En heb 2 keer een eisprong gehad?
    Gr sje7

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

na het stoppen van de pil, kan het zijn dat je cyclus onregelmatig is. Dit noemt men wel " ontpillen". Daardoor kan een menstruatie langer wegblijven. Dit komt vaak voor en kan geen kwaad. Succes!

Groetjes Monique

3. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dank je wel voor het antwoord.
    Horen daar ook alle verschijnselen bij?
    misselijk,hoge temp. Van 37.1 en rommelende buik.
    want ik heb mijn eisprong gehad dus dan word ik 2 weken erna ongesteld?

4. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

hoe weet de gynaecoloog zo zeker dat je echt een eisprong gehad hebt. Is dit onderzocht? Hevige steken wijst namelijk niet altijd op een eisprong. Het kan namelijk zijn dat je eisprong later is geweest en je mogelijk wel zwanger bent, maar nog te vroeg was met testen. Maar ook bij ontpillen kunnen lichamelijke klachten horen. Ik ben benieuwd! Succes!

Groetjes Monique

5. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ja ik heb een inwendige echo gehad en hij zei toen:je hebt een eisprong gehad en het was omdat ik nog niet zolang gestopt ben, een blauwe plek geworden wat erge pijn deed? Klassiek verhaal maar ben nog onder behandeling.
    Ik ga volgende week testen!
    Dank u voor het antwoord
    Gr sje

Deel Deze Pagina