Alles is zo herkenbaar. De hoop elke maand, de teleurstelling en ook de symptomen. Wel raar hoor dat t ineens stopte dat bloedverlies, hopelijk een goed teken deze maand! En ik lees toch ook nog steeds postieve verhalen van meiden die ook elke maand het bruine bloedverlies hebben, en dit ook hebben in de maand dat zij zwanger raakte. Ik ga voor je duimen!
Gisteravond na het eten ziek geworden... Overgegeven, heel de nacht brandend maagzuur gehad. Heb lichte verhoging,38,3...ik weet niet meer hoe ik moet liggen; last van mijn rug en hoofdpijn. Nog niet ongesteld geworden... Geen idee of dit samenhangt met elkaar.. Wat denken jullie?
Wat raar! Ik heb werkelijk geen idee. Om toch meer zekerheid te krijgen zou ik er toch een testje tegenaan gooien hoor. Je bent iig van de onzekerheid af dan. Beterschap iig en hou ons op de hoogte!
Ik was ook harstikke ziek rond mijn nod en bleek zwanger maar datkan natuurlijj ook gewoontoeval zijn. Het heerst ook echt, heb het nu alweer te pakken nog geen 1,5 maand later. Mijn eerste test was dit x van de action maar die was zo vlekkerig daar was geen touw aan vast te knopen. Vriendinnetje van me had al.een streep toen ie uit de verpakking kwam.
Dames...ik heb net getest...met een test van de Action...Ik kan het niet geloven...ben alleen thuis omdat ik me ziek heb gemeld omdat ik me vannacht zo beroerd voelde...
Dankjewel!! Ik kan het nog niet geloven... Net de eerste onderzoeken gehad bij de gynaecoloog en nu toch zwanger..! ik ben nog helemaal van de wap!!!
Logisch, en hopelijk kun je er lekker van gaan genieten! je hebt nu iig zekerheid dat je zwanger bent, heerlijk toch!
Hi Liva82, net meteen bij de huisarts geweest en een hcg test in het ziekenhuis laten doen! Ik mocht meteen door omdat we een traject hebben lopen bij de gynaecoloog. Ik wil het nu gewoon 200% zeker weten!Vanmiddag kan ik bellen voor de uitslag!
Wat fijn dat dat zo snel kan allemaal Hopelijk heb je vanmiddag 200% zekerheid meid, succes met wachten!
gefeliciteerd!!! Ik was trouwens ook bij beide zwangerschappen behoorlijk beroerd rond de innesteling, alsof ik buikgriep had. Daardoor wist ik de 2e keer ook dat ik zwanger was haha. Super meid!