Temperatuur stijging

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cintya, 28 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cintya

Cintya Actief lid

12 jul 2012
    113
    7
    18
    Dames

Ik heb een vraagje en ik kan er niet veel over vinden en weet het zelf ook niet meer

Je vruchtbare periode bestaat dus uit ongeveer 6 dagen
    Maar nu vraag ik mij dus af als je temperatuurt is die dan alleen hoger op de dag van de eisprong? Of zeg maar vanaf dag 1 van de vruchtbare periode
    Het is erg maar ik weet het dus echt niet meer kan iemand mij even helpen ? :$

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Er is hier een heel stuk op het forum over temperaturen. Staat ergens onder zwanger worden ;)

Je temperatuur stijgt na je eisprong. Je kunt dus pas achteraf zien of en wanneer je je eisprong hebt gehad.

3. Cintya

Cintya Actief lid

12 jul 2012
    113
    7
    18
    Je snapt mij denk ik niet ik bedoel ik houd het bij in in zon kalender app daar geeft ie aan dat ik nu op dag 2 van mijn vruchtbare periode zit ik temperatuur dus op dag 1 was de temp 36.4 en vandaag was het 37.2 dus mijn vraag is loopt het dan gewoon op geduur je vruchtbare periode of was vandaag mijn eisprong ik temp al een paar maandjes maar vroeg het mij af als ik morgen temp zal het weer 37.2 if 37.3 zijn dus is dan pas ergens die eisprong of op de dag van steiging snap je wat ik bedoel?

4. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    De dag na je eisprong stijgt je temp (minimaal 0.2 graden) deze blijft hoog na je eisprong, maar hoeft niet verder door te stijgen. Je kan pas van een eisprong spreken als je temp 3 dagen hoog blijft. Bij de een daalt de temp een paar dagen voor de menstruatie, bij de ander op de dag dat de menstruatie doorbreekt. Blijft je temp hoog (14 dagen na je eisprong) dan ben je waarschijnlijk zwanger.

5. Cintya

Cintya Actief lid

12 jul 2012
    113
    7
    18
    Dankjullie dames

Net verloor ik een klein beetje bloed weet iemand wat dan kan zijn?

6. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Klinkt als een ovulatiebloeding. Heb ik ook een paar keer gehad.

En als je temperatuur vandaag is gestegen en minimaal 3 dagen hoogt blijft dan is gisteren je ei gesprongen.

7. Cintya

Cintya Actief lid

12 jul 2012
    113
    7
    18
    Oke gisteren hebben we het gezellig gemaakt vandaag nog niet.. is dat erg of was gister genoeg?

8. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Nee hoor, gisteren was een prima timing.

Deel Deze Pagina