Kan iemand hier al iets van maken? Het is geen perfecte "potty shot", maar misschien toch iets te zien? We hebben niks gevraagd, maar kregen deze foto mee waarbij het bovenbeentje gemeten werd. Ik ben hier 16 weken en 4 dagen zwanger.
Ik zie niet duidelijk schaamlipjes maar ook geen balzakje/piemel, dus aan mij heb je niks bij deze echo
Nee ik heb het plaatje niet groter. Ik denk zelf ook jongen: je ziet zo'n klein rondje wat volgens mij balletjes zijn, op de foto zelf zie je als je heeeeeel goed kijkt ook een klein streepje uit dat rondje steken. Maar ben het met jullie eens, het is heeeeeel lastig te zien! Nou ja, eind nov de 20 weken echo, dan weten we het zeker
Durf hier weinig over te zeggen, zie geen meisje en zie geen jongetje hierin. Hihi! Nog ff afwachten dus! Waarom heb je het niet gevraagd eigenlijk? Als je het toch wilde weten!
Ik heb het niet gevraagd omdat de echo-mevrouw niet echt in ging op eventuele hints van mijn kant. Ik opperde of ze wat kon zien en ze zei meteen heel resoluut dat het nog te vroeg was en gaf daarmee de indruk niet te willen kijken. Het was ook een medische echo natuurlijk, ze keek precies naar wat de bedoeling was. Ik durfde het niet meer te vragen Even geduld nog dan.
Wat stom zeg! Het geslacht is met 14 weken klaar! Je zou het dan dus met een goed echoapparaat dan al kunnen zien. Met 16,5 week zeker! Dus ze was gewoon chagerijnig en had geen zin..
Ja beetje chagrijnig en misschien ook wat onzeker (ze was nog vrij jong) dat ze het misschien verkeerd zou zeggen? Tresj, ik heb ook nog een leukere foto meegekregen hoor! Maar daar zie je het geslacht niet op haha. En ik heb dus alleen deze geplaatst omdat ik benieuwd was of iemand kon zien wat het is.