Heel Holland bakt

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door E1982, 5 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Wie kijkt er ook en wat vonden jullie het lekkerste recept?

Ik zou de focaccia van Matthieu wel uit willen proberen en de worstenbroodjes van Evert. Oh de amandeltuland an Rutger.

Mmmm het meest eigenlijk wel geloof ik....

2. knap

knap Niet meer actief

vind het een heel leuk programma en krijg dan elke keer als ik er naar kijk trek.. Kom niet verder dan een boterkoek of cake...

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik wil dat kijken, maar vergeet het steeds. Meh..

4. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik vind het echt een leuk programma! Raak er ook erg geïnspireerd door en wil dan bakken haha! Allen is dat niet goed voor de lijn ;)

5. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Is eigenlijk het enige programma dat ik op dit moment volg. Het is wel een bertje truttig, maar ach.

Ik kijk ook de Amerikaanse versie via Youtube, die is ook echt heel leuk! American baking competition heet dat.

6. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Oh en qua aanstekelijkheid van bakken: heb afgelopen weekend eindelijk weer eens appelflappen gebakken. Lekker simpel, maar ben wel weer aan het bakken geslagen.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ik kijk ook elke keer...leuk programma. Komt ook een beetje door de no nonsense presentatie van Martine Bijl.

Ik kijk trouwens niet om het zelf te maken...het meeste eet of lust ik niet :D

8. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Heerlijk programma!!
    Eindelijk eens een bak programma waar de presentatrice gewoon aardig is en meedenkt:D

lekker "gewoon" en ook eens dingen waarvan je denkt.. hee dat kan ik ook wel eens proberen te maken! niks geen restaurant kwaliteit maar gewoon iets waar je zelf thuis eens wat aan hebt! :)

ik vond vooral die Italiaanse broden die ze moesten maken een paar weken geleden echt een leuk idee, maar ik moet nog beginnen haha!

9. rums

rums Niet meer actief

Echt een heel leuk programma. Helaas is onze oven daar niet voor geschikt voor.

En Martine Bijl is echt top! Super :D

10. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik vind het toch stukken tuttiger dan het origineel van de BBC, The Great British Bake-off. Maar wel lekker...

11. Calisa

Calisa Lid

21 apr 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, ik vind het ook zo leuk! Verschrikkelijk truttig, maar zooo leuk! Elke week maken wij iets om erbij te knabbelen in hetzelfde thema van die week. Vorige week had ik bladerdeeghapjes gemaakt...

Maar misschien kan iemand me helpen: ik ben het thema voor volgende week vergeten!!!

12. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Franse baksels. Dus soesjes, souffle, tarte tatin....

Van die laatste heb je ook een hele lekkere met sjalotjes. Lekker hartig voor bij de borrel!

13. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    #13 Suzzert, 12 jul 2013
    Laatst bewerkt: 12 jul 2013
    Zaterdag komt de Britse versie! Ik vind Martine Bijl het echt leuk doen. Soms ook he droog :D overigens kan je nu opgeven voor volgend jaar, gaat iemand het doen? :p

14. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Jaaaa ben ook zo benieuwd naar de Britse versie!

Nee ga me absoluut niet opgeven. Op dit moment komt er bij mij heel weinig van bakken, vind het vooral heel leuk om te kijken...

15. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik kijk het ook vanaf afl. 1, ben ook dol op bakken dus precies iets voor mij om te kijken! Erg leuk, hoewel ik echt niet zo ver kom als deelnemers qua bakken. Vind het wel leuk om te kijken :)

Krijg er wel trek van en ben vaak benieuwd hoe iets smaakt!

Ik vind de opzet juist wel leuk, lekker simpel en gewoon! Niet zoveel opsmuk. Alleen die vrouw van de jury vind ik zo'n kakmadam.

16. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    De finale is bezig. Benheel benieuwd wie er gaat winnen!

Vind e Engelse versie trouwens ook briljant.

Deel Deze Pagina